50% Korting op alle producten van Zagg.com! discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) ARGH!!!! Had ik dit gister gelezen! Op dit moment werkt de code niet meer Er zijn nog wel 20% codes (zie Zagg Coupon Codes - ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ARGH!!!!
Had ik dit gister gelezen! Op dit moment werkt de code niet meer Er zijn nog wel 20% codes (zie Zagg Coupon Codes - all coupons, discounts and promo codes for zagg.com) maar dan tikt t nog aardig aan.. Als iemand nog een goed alternatief weet... Zijn deze oordopjes echt zo goed? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
de oordopjes zijn echt heel goed, lees de recentie's maar , ik kreeg ook een mail voor 20% korting en een mail dat de bestelling verstuurd was, ben benieuwd
|
|
|||
|
|||
het is over...ik wilde de zaggphones bestellen..was te laat. de code wordt niet meer geaccepteerd.
op naar de volgende code die we kunnen vinden. groetjes biyazen. |
|
|||
|
|||
Hmm ik lees erg goede ervaringen over de nuforce 7 headset, en die is ook niet al te duur.. Maar ben benieuwd hoe de gebruikerservaringen van de zagg zullen blijken!
|
|
|||
|
|||
mijn bestelling is binnen, super en prima verpakt en geen problemen met de douane
|
|
||||
|
||||
Net een bestelling geplaatst en met behulp van Zagg Coupon Codes - all coupons, discounts and promo codes for zagg.com 20% korting gevangen
Nu 15,78 Euro betaald voor de shield, incl de optie gratis verzenden. Ik wacht af.......... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Das nou jammer, heb het net vorige week besteld.....
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand nog 50% discount codes?. Ik wil twee front shields voor mijn iPhone 4 bestellen. Tegenwoordig is garantie echt een drama als je geen creditcard hebt....Na drie weken e-mailsuitwisseling ga ik ze gewoon kopen,maar ze weigeren zelfs korting te geven.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor het delen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
invisibleSHIELD van ZAGG | VdSteen | iPhone algemeen | 169 | 04-01-11 19:12 |
korting codes zagg.com!!! | bako | Chat en geruchten | 0 | 26-02-09 21:16 |
|
|