Al mijn APPs kwijt discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik sluit gisteren mijn i-phone 4 aan op de laptop en dan gaat hij nieuwe software instaleren,er werd gevraagd voor i cloud en dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Al mijn APPs kwijt
Hallo,
Ik sluit gisteren mijn i-phone 4 aan op de laptop en dan gaat hij nieuwe software instaleren,er werd gevraagd voor i cloud en dat heb er op gezet. Toen alles klaar was ben ik al mijn betaalde APPS kwijt. Wij weet hier raad mee. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt ze via iTunes gewoon weer opnieuw downloaden. Kijk in de appstore naar de kolom rechts bovenaan en klik daar op "aankopen", daar staan al je eerder aangekochte apps.
|
||||
|
||||
Vermoedelijk heb je voor de tijd geen backup gemaakt van de apps... Maar geen nood, je kunt ze gratis opnieuw downloaden uit de app store. Wel dezelfde Apple ID gebruiken!
|
|||
|
|||
inloggen in de Appstore (met dezelfde ID) en in je "aankoop geschiedenis" staan al je betaalde apps
Als je nieuwe software installeert zonder backup te maken, dan ben je meestal al je apps kwijt - wordt toch ook tijd dat mijn iphone 4 eens aan IOS 5 moet gaan geloven |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Al mijn contacten kwijt! | stefvangils | iPhone algemeen | 13 | 18-08-11 11:28 |
Ben al mijn software van mijn iphone 3gs kwijt | Richard29 | iPhone algemeen | 7 | 26-07-11 14:43 |
Na firmware update ben ik 50% van mijn apps kwijt ... | Mabel | iTunes | 2 | 27-06-10 13:31 |
iPhone: help: al mijn iconen kwijt | mhoutman | Jailbreak | 16 | 08-09-08 23:06 |
Muziek: al mijn liedjes kwijt? | poeske | Muziek, foto & video | 2 | 03-09-08 19:56 |
|
|