Kaartlezer iphone discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb voor kerst een Gopro videocamera gekregen. Nu kan je hier niet de video's op afspelen(enkel alsje lcd accessoire koopt). Dit werkt met een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kaartlezer iphone
Ik heb voor kerst een Gopro videocamera gekregen. Nu kan je hier niet de video's op afspelen(enkel alsje lcd accessoire koopt). Dit werkt met een SD kaart dus om je filmpjes te zien moet je het kaartje in een pc steken. Nu bestaat er voor Ipad zo'n accessoire dat sd kaartjes kan lezen. Bestaat dit voor iphone ook zodat ik de filmpjes via de sd kaart kan afspelen op iphone?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
op de iPad bestaat dat maar enkel om foto's van je kaartje te halen. Niet meer niet minder.
|
|
|||
|
|||
Kijk hier eens naar:
€ 5.90 - Camera Connection Kit met een kaartlezer voor ipad / ipad 2 / iphone / iTouch, Gratis Verzending voor alle Gadgets!
|
||||
|
||||
Citaat:
Films zijn wat anders dan foto's. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
extra beeldscherm ??
Werkt dit ook om de iPad als een "extern beeldscherm" aan de camera te hangen ???
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kaartlezer aansluiten op Camera Connection Kit? | bababakkus | iPad accessoires en onderdelen | 11 | 27-05-10 01:28 |
|
|