Kaartlezer aansluiten op Camera Connection Kit? discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vroeg mij af of je bij de usb variant van de Camera Connection Kit ook een kaartlezer kan aansluiten? Ik weet dat er ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kaartlezer aansluiten op Camera Connection Kit?
Ik vroeg mij af of je bij de usb variant van de Camera Connection Kit ook een kaartlezer kan aansluiten? Ik weet dat er ook een SD "stekker" bij zit maar ik zou graag ook andere formaat kaarten willen kunnen aflezen...
Alvast bedankt!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb het geprobeerd maar kreeg een melding dat er te weinig stroom was om de kaartlezer te gebruiken.
|
|
||||
|
||||
Sommige werken wel sommige werken niet
check deze posting: List of Things Compatible With Camera Connection Kit - Mac Forums |
|
|||
|
|||
Kan je ook foto's v een USB stick overbrengen?
|
|
|||
|
|||
Je kan via een USB stick foto's. En films importeren zorg er wel voor dat je ze in de zelfde map zet als je camera dat doet op een sd card dcim ofzo
|
|
|||
|
|||
Kingston USB 2.0 MobileLite 9-in-1 Reader deze krijg ik morgenbga deze probere
|
|
|||
|
|||
Hij werkt!!!
|
|
|||
|
|||
dus je kan ook muziek importen zolang het maar in de dcim is ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Moet je de USB stick op een bepaald formaat formatteren?
|
|
|||
|
|||
Via de USB reader
|
|
|||
|
|||
Ik heb de mappen die de camera aanmaakt gewoon op de USB stick gedumpt dit is een sandisk cruzer van van 8 gb
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Camera connection kit alternatief | thomth | iPad accessoires en onderdelen | 16 | 03-02-12 11:46 |
Vraagje over de Camera Connection Kit. | MrDee | iPad accessoires en onderdelen | 4 | 12-05-11 13:38 |
Camera Connection Kit en randapparatuur | BarB | iPad accessoires en onderdelen | 15 | 06-03-11 22:38 |
iPad Camera Connection Kit | VisionRoy | iPad accessoires en onderdelen | 216 | 15-10-10 09:39 |
camera connection kit | waltapple | iPad accessoires en onderdelen | 35 | 23-07-10 14:24 |
|
|