Jawbone UP discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan ik al ergens de jabwone UP in Belgie of Nederland kopen? Nergens te vinden ... :-(...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jawbone UP
Kan ik al ergens de jabwone UP in Belgie of Nederland kopen? Nergens te vinden ... :-(
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
UP by Jawbone | Make Healthy Living Fun & Social
|
|||
|
|||
voorgoed ???
|
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk wordt de Jawbone Up in de toekomst wel weer verkocht.
Heeft iemand inmiddels zijn geld terug gekregen? Ik kreeg van de week deze mail: Hello ...., We have processed your UP refund request and have sent your refund payment by mail. Please allow several days for your payment to arrive. Thank you and best wishes in the New Year, Your Friends at Jawbone UP Refund Reference #: +reference nummer+ For additional help or questions, please contact UpHelp@jawbone.com |
|
|||
|
|||
Jammer dat de Jawbone uit de handel is genomen. Ben serieus geinteresseerd... Zijn er al mensen met ervaring? Hoeveel mensen zouden er een hebben aangeschaft??
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ondertussen is de nieuwe Jawbone UP verkrijgbaar, en ook in Europa ! ;-)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jawbone ICON - The Hero - Bluetooth headset | NLHVV | Koopinformatie Nederland | 1 | 16-12-10 16:07 |
|
|