//

Houten iPhone achterkant (+foto)

Houten iPhone achterkant (+foto) discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb onlangs een houten achterkant (walnoot) besteld op een website. De maker heeft me ook een foto gestuurd toen hij klaar was, maar ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-01-12, 20:46
iPhone911's schermafbeelding
iPhone911 iPhone911 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: België
Berichten: 58
Standaard Houten iPhone achterkant (+foto)

Ik heb onlangs een houten achterkant (walnoot) besteld op een website. De maker heeft me ook een foto gestuurd toen hij klaar was, maar ik vind de kleur nogal licht en wil het graag wat donkerder krijgen. Weet iemand met welk product dit het beste/ veiligste gaat zonder het te verprutsen?




Uploaded with ImageShack.us

Laatst gewijzigd door iPhone911; 11-01-12 om 20:59.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-01-12, 23:31
sander78 sander78 is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 19
Standaard

Als het onbehandeld (walnoten)hout is dan met beits van de gamma/praxis/hubbo etc. Een kleur uitkiezen die je mooi vind en met een uitgeknepen sponsje (waar je bv de afwas mee doet, zachte kant natuurlijk) erop deppen/wrijven. Zorg dat het sponsje niet te nat is ivm vocht enzo.

Probeer het eerst eens uit op een stuk hout uit de schuur. Om te voorkomen dat je teveel beits gebruikt en of de kleur je aanstaat.

Is het resultaat na 1x aanbrengen nog te licht? Goed laten drogen en nog een x doen.

suc6
  #3  
Oud 12-01-12, 18:37
LethalRabbit's schermafbeelding
LethalRabbit LethalRabbit is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 31
Standaard

Vraagje tussendoor, heeft de flits nu zijn functie niet zo goed als verloren? Geen vervelende reflecties ofzo als je een foto in het donker maakt, of mindere lichtinval?
  #4  
Oud 15-01-12, 17:01
iPhone911's schermafbeelding
iPhone911 iPhone911 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: België
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LethalRabbit Bekijk bericht
Vraagje tussendoor, heeft de flits nu zijn functie niet zo goed als verloren? Geen vervelende reflecties ofzo als je een foto in het donker maakt, of mindere lichtinval?
Neen, zie geen verschil, je moet wel opletten dat je er een koopt met 'flash diffusor', deze heeft een cover over de flits en voorkomt reflecties etc.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zelf gemaakte houten iPhone Case absrnd iPhone accessoires en onderdelen 42 01-06-09 19:08
Houten bescherming voor de iPhone Freek iPhone accessoires en onderdelen 6 05-03-08 19:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:27.