iPhone koppelen aan Logitech boombox discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een Logitech boombox (al enige tijd) nu is het probleem dat mijn iPhone hem alleen niet meer gevonden krijgt via bluetooth. maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone koppelen aan Logitech boombox
Hallo,
ik heb een Logitech boombox (al enige tijd) nu is het probleem dat mijn iPhone hem alleen niet meer gevonden krijgt via bluetooth. maar mijn iPad krijgt hem nog wel gewoon gevonden. weet iemand waar dit aan kan liggen? of heeft iemand een oplossing voor dit probleem? alvast bedankt. Groetjes S. Ansems |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ringtone koppelen aan groep contactenRingtone koppelen aan groep contacten | schoe459 | Ringtones en Wallpapers | 0 | 23-06-11 21:07 |
Iphone koppelen aan Itunes | hanswijmer | iTunes | 0 | 20-04-11 22:24 |
Windows: Iphone koppelen aan Itunes | hanswijmer | iTunes | 0 | 18-04-11 23:40 |
Muziek: Logitech Rechargeable S315i, aan te raden? | JungleJoker | Muziek, foto & video | 2 | 05-08-10 14:56 |
Mac OS X: Iphone aan linux systeem koppelen | Beaux | Desktop-applicaties | 6 | 30-05-08 20:46 |
|
|