Iphone aan linux systeem koppelen discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan er geen bruikbare topic overterug vinden. Post deze topic onder mac omdat mac ook linux is. Zijn er users die de iphone gebruiken in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Iphone aan linux systeem koppelen
Kan er geen bruikbare topic overterug vinden.
Post deze topic onder mac omdat mac ook linux is. Zijn er users die de iphone gebruiken in combinatie met een linux systeem (dus geen mac) En welke ervaring/programma's gebruiken je dan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Google werkt perfect, maar misschien dat er hier linux gebruikers zijn die hun ervaring hier op het forum willen delen |
|
|||
|
|||
ik ben ook benieuwd. Op internet heb ik nog niks bruikbaars gevonden. Ik heb net een nieuwe EEE pc van Asus en die draait op linux Xandros.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar wil wel zeker zijn dat mijn Iphone werkt met de EEE Pc van asus. offtopic: hoe bevalt die asus pc? Nog een beetje snel? |
|
|||
|
|||
Bevalt heel goed zelfs. Hij herkent de iPhone alleen niet. Alleen opladen doet ie.
|
|
||||
|
||||
Als je even op tweakers.net kijkt
[Ervaringen] ASUS EEE PC - Deel 5 - Complete Systemen & Laptops - GoT Misschien kunnen ze daar jou antwoord wel beantwoorden. Zal wel top zijn als de EEE pc gekoppeld kan worden met de iphone.. Heb je al misschien al een programma om te kunnen photoshoppen/illustrator op de eee pc te draaien? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone koppelen aan Parrot CK 3100 | Mriekje | iPhone algemeen | 24 | 11-08-12 21:27 |
Iphone koppelen aan Itunes | hanswijmer | iTunes | 0 | 20-04-11 22:24 |
Windows: Iphone koppelen aan Itunes | hanswijmer | iTunes | 0 | 18-04-11 23:40 |
weergave iphone linken aan 2DIN multimedia-systeem | iPhonex64 | iPhone algemeen | 0 | 18-12-10 10:55 |
iphone koppelen aan carkit via bluethooth | proximusboyke | Jailbreak apps en thema's | 4 | 08-05-09 23:43 |
|
|