//

Iphone 4 en parrot mki9100 problemen

Iphone 4 en parrot mki9100 problemen discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) edit: fout in aankondiging.....het gaat om de parrot mki9000 Hallo, ik heb sinds een tijdje dat mijn remote van de parrot mki9000 niet goed meer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-01-12, 15:46
sjoef sjoef is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 68
Standaard Iphone 4 en parrot mki9100 problemen

edit: fout in aankondiging.....het gaat om de parrot mki9000

Hallo, ik heb sinds een tijdje dat mijn remote van de parrot mki9000 niet goed meer werkt. En alleen als mijn iPhone via bluetooth is aangesloten. Als ik gesprek wil beginnen en ik druk op de groene toets doet de remote niets. Ook de andere toetsen doen niets. Als je bijv op de draaiknop drukt zou je door het menu moeten kunnen gaan van de carkit. Zelfs dat doet ut niet. Als ik op de iphone de bluetooth uitzet en dan op de draaiknop druk werkt het wel. Herkent iemand dit probleem? Ik heb geen updates gedaan van de parrot en de iphone. Batterij van de remote vervangen. Remote opnieuw gekoppeld. Niets heeft tot nu toe geholpen. De iphone zelf koppelt als een speer met de parrot. Ook het syncen gaat goed als er bijv een nieuw contact is toegevoegd op de iphone.

Laatst gewijzigd door sjoef; 18-01-12 om 16:30.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 en parrot Ck3100 mr-3gs iPhone algemeen 16 02-12-11 00:33
Parrot mki9100 updaten? Joostg iPhone accessoires en onderdelen 4 06-04-11 13:34
problemen met Parrot minikit slim verschel iPhone accessoires en onderdelen 0 28-03-11 22:51
Parrot CK V3.13 met iPhone 3G jordiavp iPhone algemeen 0 29-10-09 19:41
Iphone 3G+Parrot CK3000 obionenairobi iPhone accessoires en onderdelen 5 04-01-09 15:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:13.