Parrot mki9100 updaten? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Besten, Na de update naar 4.3.1 werkt mijn parrot niet meer naar behoren. Middels bluetooth pakt hij alles, als ik de iphone echter via de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Parrot mki9100 updaten?
Besten,
Na de update naar 4.3.1 werkt mijn parrot niet meer naar behoren. Middels bluetooth pakt hij alles, als ik de iphone echter via de meegeleverde kabel aansluit kan ik geen muziek afspelen (wel alle playlisten zien maar geen geluid). Ik sta momenteel op versie 1.72. Vervolgens gegluurd op de parrot site en gezien dat dit niet de nieuwste versie is. Nu probeer ik hem te updaten. Ik zet het updatebestand op een usb stick. Ik blijf echter de melding ongeldig update bestand krijgen. Ik heb het op meerdere manieren geprobeert.. Update bestand handmatig of met de parrot software naar de usb stick gestuurd. usb stick aangesloten voordat en nadat de parrot aanstaat. Ook voor en nadat ik op update klik in het parrot menu. Zit nu een beetje met mijn handen in het haar. Doe ik iets verkeerd? Moet ik mijn usb stick op een bepaalde manier formatteren of gaat er iets anders mis? Hoop dat iemand me kan helpen. Groeten, Joost |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
je hebt een map aangemaakt op je usbstick met naam ParrotUp? (let op de hoofdletters) waarin je het updatebestand geplaatst hebt? Je hebt dat bestand ook hernoemd zoals aangegeven op de parrotsite?
MKi software updates are performed using a USB flash drive. Downloading the update file
Laatst gewijzigd door Bomans; 05-04-11 om 10:47. |
|
|||
|
|||
Een nieuwe USB stick deed de truck .
Nadeel is dat het probleem niet is opgelost . De iphone muziek wordt wel via bluetooth afgespeeld maar niet via de iphone functie zelf. Ik kan keurig bladeren door alle afspeellijsten, ik kan nummers selecteren en deze verschijnt ook op het scherm van de parrot. Hij zou moeten afspelen maar ik hoor geen geluid. Het geluid zelf is goed aangesloten want hij speelt dus wel muziek via bluetooth en ik hoor ook de verschillende menu functies voorlezen. iemand enig idee wat er fout gaat? |
|
|||
|
|||
Heb ik ook last van met mijn Iphone 4 4.3.1 en Mki9200 1.83 fw. Geen geluid. Loskoppelen en gelijk terug en dan werkt het. Hopen op een oplossing.
|
|
|||
|
|||
Zuur,
Ieman contact gehad met parrot hierover? Grtz |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Parrot AR drone | youradvantagenow | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 25-05-11 00:44 |
Parrot CK3100 | GKW | iTunes | 2 | 22-05-11 09:23 |
iPhone: iPhone 3G naar 4.2.1 moeten updaten i.v.m dataproblemen updaten? | Tom! | Jailbreak | 0 | 17-12-10 21:38 |
Parrot 3200 LS | arnovg | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 29-05-10 22:35 |
Parrot | salsajim | iPhone accessoires en onderdelen | 48 | 23-03-09 10:14 |
|
|