Parrot discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Werkt de Iphone met een parrot?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Parrot
Werkt de Iphone met een parrot?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ja die werkt, ook namen syncen....
|
|
|||
|
|||
Ik heb zelf een Parrot CK3100 en die werkt perfect met mijn iPhone.
Namen en nummers worden automatisch overgezet, kwaliteit is ook nog goed |
|
||||
|
||||
weet ind super!!
beter dan mij htc. |
|
||||
|
||||
bij mij werk tie niet.
Hebben jullie er iets speciaals voor moeten doen? Of misschien andere firmware in de parrot? |
|
||||
|
||||
Nee ik heb er niks bijzonder voor hoeven doen.
even met je iphone naar apparaten zoeken dan parrot selecteren wachtwoord is 1234. en hij is verbonden. teminste zo makkelijk ging het bij mij. |
|
|||
|
|||
de iPhone werkt inderdaad perfect samen met de Parrot
ook het adresboek wordt feilloos gesynchroniseerd - ik heb een Parrot 3200 (kleurenversie) UPDATE: MAARRR: als ik de sorteervolgorde omdraai van op voornaam naar op achternaam, gaat het mis: achternamen worden opeens afgebroken midden in de naam, waardoor ze niet meer op volgorde staan. Ik ga binnenkort even kijken of Parrot een software update heeft en meld het wel als het geholpen heeft. Laatst gewijzigd door mh_703; 28-11-07 om 01:34. |
|
|||
|
|||
Bij mij werkt het ook prima
iPhone 1.1.1. en parrot 3100. synch ook namen prima cheers roadkill |
|
|||
|
|||
Ook maar eens proberen of het bij mij ook zo gemakkelijk werkt
|
|
||||
|
||||
Ik heb mijn iPhone geupgrade van 1.0.2 naar 1.1.2 maar nu werkt hij prima met mijn parrot 3100.
Dacht ook nog de firmware up te moeten graden van de parrot (reeds 2 jaar in mijn bezit) maar dat hoeft dus niet. |
|
||||
|
||||
Ik heb mijn parrot firmware geupgrade en alles werkt nu zoals het hoort.
|
|
||||
|
||||
Beste allemaal,
Ik heb een Parrot 3100 en wanneer ik mijn Iphone wil pairen geeft hij aan dat hij niet kan pairen. Het wachtwoord heb ik dan nog niet in hoeven typen. Maar mijn man (Sjempie hier op het forum) kan WEL pairen. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt, Marco de Pollo (v) |
|
||||
|
||||
Is er dan heeeeelemaal niemand? :'(
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor de overweldigende reacties
Inmiddels zijn we er uit. Hij heeft moeite met het pairen van twee Iphones, omdat hij ze de zelfde naam geeft. Die van Sjempie er uit gegooid, die van mij er in gezet. Mooie work around, maar helaas geen perfecte oplossing. |
|
|||
|
|||
Zorg ook dat je geen versie 1.1.3 op je telefoon zet want dan gaat het niet meer goed met syncen. Dan kun je hem op disabled sync zetten, maar dat is best lastig bellen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
ik moet zelf weer handmatig een verbinding maken... |
|
||||
|
||||
Bij mij, met de laatste firmware in de parrot en de iPhone werkt alles als een speer.
Alles automatisch, ik heb er geen omkijken na. |
|
|||
|
|||
@enophi
En welke versie van je Parrot is dat dan? Heb je wel 1.1.3 op je telefoon dan? Rob |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag de Parrot 3100 in mijn Nissan Primera in laten bouwen. Ik gebruik iPhone 8Gb met 1.1.4 en alles werkt als een zonnetje. Veel beter dan verwacht.
Binnen 10 seconden nadat ik de Parrot inschakel (auto op contact zet) wordt mijn iPhone herkend en verbonden. Werkt super. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Parrot AR drone | youradvantagenow | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 25-05-11 00:44 |
Parrot CK3100 | GKW | iTunes | 2 | 22-05-11 09:23 |
Parrot 3200 LS | arnovg | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 29-05-10 22:35 |
Parrot CK V3.13 met iPhone 3G | jordiavp | iPhone algemeen | 0 | 29-10-09 19:41 |
Parrot PMK5800 | jjvanarend | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 31-07-08 22:13 |
|
|