Bluetooth-oortje? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een bluetooth-oortje van pakweg het merk Jabra of een ander merk whatever, zou dat werken met de iPhone?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bluetooth-oortje?
Een bluetooth-oortje van pakweg het merk Jabra of een ander merk whatever, zou dat werken met de iPhone?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij werken ze bijna allemaal!
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Had er nog eentje liggen van het merk Bluetrek. Deed t ook nog gewoon. Denk dat de meeste het gewoon doen. Anders voor het kopen vragen of je hem mag testen.
|
|||
|
|||
Heeft iemand het officiele iPhone oortje van de US site al geprobeerd?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Yep hier een zeer tevreden al enige tijd gebruiker. En om even in te haken op de opmerking denk dat alle bluetooth oortjes werken. Klopt maar werken ze net zo prettig als de Apple headset. Heb geprobeerd Jabra setje en nog een samsung bluetooth oortje die had ik nog liggen. Werken doen ze allebei. Maar daar komt het. Steeds moet je opnieuw verbinding maken met je iPhone. Dat is nou het mooie voordeel van de Apple headset. Deze koppelt zelf, zet je bluetooth aan en klaar is klara..uh Ronald. De verbinding is perfect, geluid kwaliteit is super. Zit goed, en ziet er ook nog is super uit, En heel klein je stopt het letterlijk zo in je zak zonder dat je merkt dat er wat in zit. Kortom voor mij een headset waar ik niet meer zonder zou willen.
|
|||
|
|||
Voor degene die ook muziek willen beluisteren via de iPhone ! Het oortje schijnt niet te werken dan. Het werkt om te bellen!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En kan ook niets aan instellingen vinden in de iPhone. Mocht iemand anders het willen testen, graag dan weet ik het ook weer. |
|
|||
|
|||
Verwacht de mijne vandaag of morgen binnen. Laat wel wat horen.
|
|
|||
|
|||
HIer is nog een test gedaan maar helaas het werkt niet!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
In de auto zit al een BT systeem dus daar heb ik hem ook niet nodig. Wie weet verkoop ik hem weer. Hoewel hij ook uitstekend op m'n iMac is te gebruiken. |
|
|||
|
|||
Je zou ook je telefoon + oortje kunnen gebruiken waar het eerste instantie voor bedoeld is bellen en je iMac gebruiken om muziek tijdens je kompjoeteren te beluisteren
Maar goede keus, werkt hier naar volle tevredenheid |
|
|||
|
|||
Citaat:
En een iMac meenemen om muziek te beluisteren vraagt dan wel een heel erg lang verlengsnoer. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
By the way, het is net waar je de voorkeur aan geeft in de auto prive kan dan erg handig zijn. ieder z'n ding zullen we maar denken.. Jij wilt niet weten, hoe ik over mensen denk, die in de auto zitten te bellen over de speaker Ach weer is wat anders met je iMac over straat.. Laatst gewijzigd door 1B1; 25-02-08 om 02:40. Reden: quote weggehaald wat er niet hoorde |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Overigens haal je volgens mij wat berichten/personen door elkaar. |
|
|||
|
|||
@ forumbericht je eigen berichten even nalezen!
U vroeg U heeft antwoord gekregen |
|
|||
|
|||
Welke BT headset voor iPhone 3G om te bellen?? Ervaringen graag!
Dus niet voor muziek...
(Ik heb gezocht op het forum maar gek genoeg geen draadje gevonden.) Het gaat er gewoon om dat ik handsfree kan bellen in de auto of als ik over straat loop. Beetje goede geluidskwaliteit (ruisonderdrukking bv) is wel fijn. Max 80 euro. Ik zat te bv te denken aan: Plantronics bluetooth Voyager 510 Windsmart. Heeft iemand hier ervaring mee in combinatie met de iPhone 3G? Als je andere goede suggesties hebt: graag! |
|
||||
|
||||
//Samengevoegd met bestaande discussie
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Stem TomTom door bluetooth oortje | G_rrtt | iPhone Navigatie | 6 | 19-05-11 13:54 |
Slecht geluid met oortje | tommetje138 | Muziek, foto & video | 2 | 30-03-11 09:33 |
Bluetooth en Oortje JabraBT2015 | Suzeke | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 25-01-10 00:47 |
bluetooth oortje voor navigatie | nickyclaeys | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 11-08-09 20:26 |
Welk oortje is compatibel met de iphone | colliehome | iPhone accessoires en onderdelen | 7 | 11-04-08 22:45 |
|
|