bluetooth oortje voor navigatie discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik ben opzoek naar een bluetooth oortje (om handsfree te bellen) waarmee je ook muziek enzo kan horen (de bedoeling is dat ik de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bluetooth oortje voor navigatie
hallo,
ik ben opzoek naar een bluetooth oortje (om handsfree te bellen) waarmee je ook muziek enzo kan horen (de bedoeling is dat ik de navigatie instructies hoor in mijn oortje). vroeger had ik zo een oortje in samenwerking met mijn htc maar dat oortje is gestolen kan iemand mij zeggen welk oortje hier mee overweg kan (liefst eigen ervaring). mvg, Nicky |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Stem TomTom door bluetooth oortje | G_rrtt | iPhone Navigatie | 6 | 19-05-11 13:54 |
Bluetooth en Oortje JabraBT2015 | Suzeke | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 25-01-10 00:47 |
Navigatie i.c.m. bluetooth en bellen | PaulSe | iPhone Navigatie | 2 | 05-08-09 09:34 |
bluetooth autoradio en navigatie | Peernij | iPhone Navigatie | 0 | 22-07-09 15:53 |
Bluetooth-oortje? | Gre | iPhone accessoires en onderdelen | 18 | 23-03-09 19:44 |
|
|