Iphone gevallen in sneeuw discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Vandaag is mijn iphone in de sneeuw gevallen. in de eerste paar minuten was er niks aan de hand. Na 15 min gaf ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Iphone gevallen in sneeuw
Hallo allemaal,
Vandaag is mijn iphone in de sneeuw gevallen. in de eerste paar minuten was er niks aan de hand. Na 15 min gaf me iphone telkens het bericht : Dit accessoire wordt niet ondersteund door de Iphone. en dat gaf hij elke minuut zonder dat ik er wat in deed. Het gekke was mijn oortjes deden het gewoon als ik ze er in plugde, maar als ik niks er in had kon ik me speakers niet harder of zachter zetten. Help AUB!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Precies hetzelfde gehad! een harde reset (start en home knop ongeveer 10 sec tegelijkertijd ingedrukt houden) heeft dit opgelost. Denk dat de sneeuw voor een (hopelijk) tijdelijke kortsluiting op je connector zorgde.
|
|
||||
|
||||
Controleer of er geen sneeuw/water in de connector zit en eventueel een (paar) dag(en) in rijst leggen/zetten.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone in de wc gevallen | RoyalMess | iPhone algemeen | 38 | 19-03-10 17:37 |
iphone gevallen | cedricgl | iPhone algemeen | 7 | 08-06-08 21:58 |
gevallen iphone | flupieke | Unlock [archief] | 1 | 24-05-08 15:15 |
|
|