opladen via NIET apple cable discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb 'n oplader voor in de auto, gebruikte ik voor mijn Ipod. Ik sluit 'm aan op de iPhone 4s en krijg de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
opladen via NIET apple cable
Hallo,
Ik heb 'n oplader voor in de auto, gebruikte ik voor mijn Ipod. Ik sluit 'm aan op de iPhone 4s en krijg de melding dat deze accessoire niet ondersteund wordt. Weet iemand hier raad mee? Kan het echt niet of is er 'n tweek voor via jailbreak? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
tweek? Een kabel dient te werken. Moet je geen tweek voor. Maar alle kabels zijn niet meer zelfde. Oude kabels kunnen soms al wel eens moeilijk doen met nieuwe toestellen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple AV Cable | Hollywoodthehell | iPad accessoires en onderdelen | 1 | 29-11-11 13:46 |
30pin Cable + Apple bumper | iJack | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 14-10-10 11:05 |
Video: 3.0 en non-apple AV cable | MellyVille | Muziek, foto & video | 1 | 09-07-09 11:26 |
Apple Composite Av Cable-usa | Haagze sf2 | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-02-08 18:24 |
|
|