30pin Cable + Apple bumper discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb onlangs bij DX een paar kabels gekocht ( DealExtreme: $1.80 USB Data Cable for iPhone 4 (97.5CM) ) $1.80 incl. verzenden. Deze passen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
30pin Cable + Apple bumper
Ik heb onlangs bij DX een paar kabels gekocht (DealExtreme: $1.80 USB Data Cable for iPhone 4 (97.5CM)) $1.80 incl. verzenden. Deze passen echter niet met de iphone 4 bumper
Wie heeft er charge&Sync kabels gekocht voor < €3.- die wel werken met een apple bumper? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
voor $ 3.62 heb je bij Dealextreme de orginele.
Die past zelfs in mn Vapor Case, en die is krap. DealExtreme: $3.62 Genuine Apple iPad USB Data + Charging Cable (1M-Length) |
|
||||
|
||||
Hmm Dealextreme en origineel
Ach wieweet, maar deze past dus met de bumper zeg jij? Ik ga volledig op jou af! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS/Apple Universal Dock/Composite AV Cable MAAR GEEN Beeld op tv | alexanderbaard | iPhone algemeen | 0 | 03-01-11 18:27 |
Apple Bumper + Screenprotector | Stijnhoofd | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 03-09-10 19:07 |
Video: 3.0 en non-apple AV cable | MellyVille | Muziek, foto & video | 1 | 09-07-09 11:26 |
Apple Composite Av Cable-usa | Haagze sf2 | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-02-08 18:24 |
|
|