Iphone 3g laad wel op maar wordt niet herkent discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heb hier ene iphone 3g die wel oplaad maar zodra je de stekker er in steekt, komt er geen stroompje in de batterij zeg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3g laad wel op maar wordt niet herkent
Hallo,
Heb hier ene iphone 3g die wel oplaad maar zodra je de stekker er in steekt, komt er geen stroompje in de batterij zeg maar hij herkent hem niet maar de batterij was helemaal leeg en nu vol. hij laadt dus wel bij wordt ook niet herkent in itunes iemand een idee wat er aan de hand is? mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem dus ik ben erg benieuwd of iemand hier een oplossing voor heeft gevonden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone laad niet op maar maakt wel contact | Merlin | iPhone algemeen | 0 | 16-11-10 16:06 |
Mijn SIM card wordt niet ondersteund, maar heb wel een T-Mobile abonnement! | boijke | Odido (T-Mobile) | 8 | 05-03-10 21:38 |
[HELP] Jailbroken maar SIMKAART WORDT NIET HERKENT! | HyperCube | Archief | 3 | 03-02-10 19:18 |
simkaart wordt niet ondersteund maar kan wel bellen | gertdebra | Archief | 9 | 31-01-10 23:42 |
Foto: iPhoto herkent iPhone wel maar toch niet | Ruben. | Muziek, foto & video | 9 | 05-10-08 18:54 |
|
|