Digital AV Adapter upgrade iOS 5.1? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Net een nieuwe Digital AV Adapter gekocht om mijn Iphone 4 (untethered jailbreak 5.0.1) aan te sluiten op de tv. Zodra ik de accessoire aankoppel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Digital AV Adapter upgrade iOS 5.1?
Net een nieuwe Digital AV Adapter gekocht om mijn Iphone 4 (untethered jailbreak 5.0.1) aan te sluiten op de tv.
Zodra ik de accessoire aankoppel krijg ik: Accessory not supported. This accessory requires an iOS update. Nu is mijn vraag weet iemand een tweak of setting zodat ik niet hoef te upgraden? Is anders een beetje zonde van de 40euro. Ik zou namelijk liever niet mijn untethered jailbreak zien verdwijnen voor een kabeltje... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
resupported 4.0+ downloaden in cydia
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple digital av adapter doet raar | iPetert | iPhone accessoires en onderdelen | 7 | 30-04-11 10:05 |
iPad2 < Apple Digital AV Adapter > TV | harriepopov | iPad algemeen | 3 | 31-03-11 22:49 |
iOS 4.2 en Grom iPod adapter probleem? | Channie | iPhone algemeen | 3 | 08-12-10 18:37 |
iphone IOS 3.1.3 upgrade to IOS 4.0 error 3194 | hi-tech | iPhone algemeen | 8 | 20-09-10 18:17 |
|
|