Prachtige case inderdaad, maar zeer kwetsbaar. Voor mij hoeft het niet meer.
Case 1: Na korte tijd werkte werkte het klik-mechanisme niet meer, waardoor de twee helften niet aan elkaar bleven zitten. Miniot stuurde een nieuwe. Hulde!
Case 2: Na korte tijd brak het dunne deel van dit exemplaat, aan de onderkant van de case, Miniot stuurde een nieuwe. Hulde!
Case 3: Een half jaar verder. Weer brak het onderste dunne deel. Mail gestuurd aan Miniot. Geen enkele reactie meer. Uitermate slordig, ook al had ik ze gemaild dat ik geen nieuw exemplaar meer wilde door mijn slechte ervaringen. Ze zullen daar weld denken dat ik er mee smijt, terwijl ik altijd zeer zuinig ben op mijn spulletjes. Een eventuele restitutie van het geld (geheel of gedeeltelijk) heb ik aan Miniot overgelaten. Maar kennelijk vinden ze het niet meer de moeite waard te reageren. De keren daarvoor kreeg ik razendsnel antwoord. Nu heb ik dus een kapot houten case met mijn naam erin gegraveerd, een verjaardagscadeautje dat niet werkt. Voor mij dus geen Miniot meer.
Mijn alternatief: een hoesje van Freitag, gemaakt van canvas. Onverwoestbaar, maar wel minder mooi.
Laatst gewijzigd door Halertje; 09-08-10 om 18:03.