Spatwaterdichte Dock (iPhone / iPod) discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ha Allen, Het kampeerseizoen komt er weer aan en eigenlijk vind ik het wel prettig om bij de tent te zitten met (zachtjes op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Spatwaterdichte Dock (iPhone / iPod)
Ha Allen,
Het kampeerseizoen komt er weer aan en eigenlijk vind ik het wel prettig om bij de tent te zitten met (zachtjes op de achtergrond) de muziek die op mijn iApparaat staat (iPod of iPhone) Ik zoek dus een wat stevige, spatwaterdichte, dockingstation met luidspreker. Iemand enig idee? Alvast bedankt! Gr. b. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
buitensport, dockingstation, geluid, iphone, ipod |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Dexim AV Dock Station voor iPhone en iPod | PeerSientje | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 12-01-10 14:25 |
iPhone op oude iPod dock? | InternetRebel | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 07-10-08 03:58 |
ipod touch dock (new style dock) in 1.1.3 | hsl | iPhone algemeen | 3 | 10-02-08 23:28 |
Ipod Touch dock achtergrond op iphone? | Lau | iPhone algemeen | 10 | 21-11-07 22:35 |
|
|