//

Beschermfolie advies

Beschermfolie advies discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Aankomende week krijg ik mijn nieuwe 4S. Bij de Apple store heb ik beschermfolie besteld. Als ik de recensies lees is deze niet al te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-05-12, 11:53
EssieB1972 EssieB1972 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 26
Standaard Beschermfolie advies

Aankomende week krijg ik mijn nieuwe 4S.
Bij de Apple store heb ik beschermfolie besteld. Als ik de recensies lees is deze niet al te best. Bovendien zit in de verpakking alleen maar folie voor de voorkant.
Kunnen jullie misschien adviseren of hebben jullie ervaring met beschermfolie. Welke is de beste??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-05-12, 17:11
An0n An0n is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 15
Standaard



QooQoon silqShield Invisible for Apple iPhone 4 | Screen Protector Skin Shield

Beste wat er is !!
  #3  
Oud 13-05-12, 23:28
EssieB1972 EssieB1972 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 26
Standaard

Dank je wel voor de tip...gebruik jij deze ook??
  #4  
Oud 14-05-12, 23:25
Novarion's schermafbeelding
Novarion Novarion is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Leiden
Berichten: 58
Stuur een bericht via MSN naar Novarion
Standaard

Ik raad je aan even te wachten met het bestellen van de Qooqoon mocht je deze willen An0n heeft inderdaad gelijk dat het een erg fijne protector is.
Echter is deze wel ongeveer 20 euro voor een fullbody setje, best prijzig dus.
Af en toe wordt Qooqoon op Groupon gezet voor 9 euro, mooi prijsje dus!
En inderdaad lifetime waranty.
MAAR daar komt de maar (vreselijk slimme tactiek) mocht je een nieuwe willen dien je eerst de Qooqoon shield opnieuw te kopen via de site, vervolgens je oude (volledige) Qooqoon set op te sturen (veel mensen haken nu al af) en vervolgens wordt het bedrag terug gestort minus de verzendkosten van dacht ik 3 euro, wat natuurlijk onzin is want een envelopje kost een drol. Slimme jongens dus die je dit niet snel vertellen.

Het komt er dus op neer dat je voor ieder nieuw setje moeite, tijd en 3 euro kwijt bent. Niet helemaal voor niets dus.
Maar ik wil daar wel bij zeggen dat het wel een erg goede protector is.


Beetje ter ondersteuning:
"We will refund the full purchase price within 5 days with deduction of EUR2.99 shipping and handling cost"
QooQoon Lifetime Warranty (QLW)

Groupon deal, hier kan je je inschrijven om op de hoogte gehouden te worden als de deal beschikbaar is:
QooQoon Silqshield: bespaar 57% online

(Ik ben voor zowel Groupon als voor Qooqoon niet werkzaam dus geen promo talk!)
  #5  
Oud 16-05-12, 10:01
josjos1993 josjos1993 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 2
Standaard

Ja, deze gebruik ik momenteel ook. Gemiddeld gaat een screen protector ongeveer twee maanden mee, en daarna moet ik hem dan weer vervangen.
  #6  
Oud 16-05-12, 10:03
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Waarom moet je hem na 2 maanden (al?) vervangen?

Krassen? Loslaten? ...?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #7  
Oud 16-05-12, 10:06
josjos1993 josjos1993 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 2
Standaard

Nou, 2 maanden is nogal lang voor een screen protector. Ja, ze gaan automatisch een beetje loslaten aan de hoekjes. Dit probleem zul je met elke protector houden. Dit kan natuurlijk ook aan mij liggen, aangezien ik altijd mijn mobiel los in mijn zakken heb etc.
  #8  
Oud 16-05-12, 12:39
Novarion's schermafbeelding
Novarion Novarion is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Leiden
Berichten: 58
Stuur een bericht via MSN naar Novarion
Standaard

Vaak is het zo dat als een screenprotector goed is aangebracht hij zo lang mee gaat als je er zelf van maakt.

Als je geen luchtbellen hebt haal je 'm er pas af als ie vol krassen zit, dus maar net hoe je met je telefoon omgaat. Dat kan 2 maanden zijn uiteraard of veel langer.
  #9  
Oud 16-05-12, 13:51
mrboolean's schermafbeelding
mrboolean mrboolean is offline
• iOS 14.5
• 12.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 260
Stuur een bericht via ICQ naar mrboolean
Standaard

Het zal inderdaad van het gebruik afhangen. Op mijn iPhone 4 zag de screenprotector er na een jaar nog steeds goed uit met slechts een paar krasjes en ik heb hem zo ook doorverkocht. En het ging zelfs om een no-name goedkope protector. Maar als je geen hoesje gebruikt en de telefoon los in je zak gaat, kan ik me voorstellen dat de hoekjes los laten na een tijdje.

Vind het zelf altijd zo vervelend dat ze veel gevoeliger zijn voor vingervlekken dan het scherm zelf. Ik vraag me af of er ook soorten zijn met een afstotende laag.
  #10  
Oud 18-05-12, 20:54
rinkel rinkel is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 56
Standaard

Ik heb deze week een ander type protector op m'n iPhone geplakt; de glas.t van sgp.
Ik was altijd al enthousiast van dit merk mbt screenprotectors (steinheil ultra cristal clear).
Dit type is wat dikker dan normaal, maar gemaakt van glas. Geeft hetzelfde gevoel als het iPhone glas, daarbij is het ook nog eens oleophobic, minder vingerafdrukken dus.
Ik ben er super tevreden over, beste protector ooit. Nadeel is dat je stofjes niet kunt verwijderen, je kunt em niet even optillen, dan plakt ie niet meer.

Maar (er is altijd een maar) ik heb verhalen gehoord/gelezen dat de protector na een maand los gaat zitten bij de hoeken of dat er luchtbellen ontstaan.

Ik heb em er nu een week op zitten, als er iets mee gebeurd meld ik me wel weer.
  #11  
Oud 21-05-12, 16:38
Messi's schermafbeelding
Messi Messi is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Mechelen / Belgie
Berichten: 82
Standaard

ik gebruik die van Bodyguardz.
die plakt er nu meer dan 6 maanden op zonder problemen.
makkelijk aan te brengen en geen losse hoekjes hier.
ZAGG InvisibleShield versus Bodyguardz voor iPhone 4: welke is beter? (review) - iPhoneclub.nl

ik dacht een 25 euro voor 2 sets
supercontent van
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wel of geen beschermfolie? Attila iPhone accessoires en onderdelen 12 10-07-11 10:43
Beschermfolie Touchscreen Kasra iPhone accessoires en onderdelen 1 07-04-11 15:42
Bodyguardz beschermfolie Mills iPhone accessoires en onderdelen 28 24-12-08 10:37
Beschermfolie op 3G of niet bij aankoop? cedricgl iPhone algemeen 9 07-12-08 11:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:51.