Beschermfolie Touchscreen discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, onlangs heb ik een iphone 4 32 gb aanschaft + beschermfolie voor mijn beeldscherm. Echter bleek bij een van mijn recente toestellen(htc touch ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beschermfolie Touchscreen
Hallo allemaal,
onlangs heb ik een iphone 4 32 gb aanschaft + beschermfolie voor mijn beeldscherm. Echter bleek bij een van mijn recente toestellen(htc touch pro 2) waar ook beschermfolie's op zaten dat naarmate ik mijn folie erop liet zitten en zonlicht erop kwam, mijn scherm beschadigd werd, er kwamen rare kleuren op mijn scherm als ik hem kantelde en het zag er erg vreemd uit, dit wil ik voorkomen bij mijn iphone 4 aangezien ik hem prepaid gekocht hem en hij pittig duur is graag info en ervaring, bij voorbaat dank aan iedereen die dit leest en een comment post, groetjes kas |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
gewoon doorzichtig folie kopen voor iphone
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
touchscreen vervangen | berry | iPhone algemeen | 19 | 16-02-09 12:02 |
Bodyguardz beschermfolie | Mills | iPhone accessoires en onderdelen | 28 | 24-12-08 11:37 |
Beschermfolie op 3G of niet bij aankoop? | cedricgl | iPhone algemeen | 9 | 07-12-08 12:33 |
Eigen Touchscreen | Emiin' | iPhone algemeen | 7 | 06-06-08 18:59 |
|
|