Geluidskabel naar Optisch discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er iets van Dockconnector naar Optisch voor de iPhone/iPad, Ik wil namelijk mijn iDevice aansluiten op mijn Logitech set....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Geluidskabel naar Optisch
Is er iets van Dockconnector naar Optisch voor de iPhone/iPad, Ik wil namelijk mijn iDevice aansluiten op mijn Logitech set.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Er bestaan wel converters van stereo RCA naar Toslink. Maar een kant en klare (alles-in-1) oplossing van Dock connector naar Toslink is er niet vrees ik.
|
||||
|
||||
Hoe ziet dat eruit dan ? en waar is het te koop.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ja ik dacht nu aan iets van Wi-Fi signaal in huis is sterk dus misschien is iets om je geluid wat afgespeeld wordt op je iDevice naar je computer en dan via de computer over mijn geluidset.
|
|
||||
|
||||
Je kunt een ATV3 kopen. Die heeft een optische uitgang. Dan kun je via AirPlay muziek afspelen.
|
|
||||
|
||||
Liefst dan via Wi-Fi maar zonder externe aparte apparaten alleen idevice en computer
|
|
||||
|
||||
Wil je AirPlay (via Wi-Fi) gebruiken dan is een Apple TV 2 of 3 de beste manier vind ik. Je zult er hoe dan ook een apparaat voor moeten aanschaffen.
|
|
||||
|
||||
Kan ik dan ook mijn geluid van Spotify op mijn iPad naar mijn PC streamen?
|
|
||||
|
||||
Wel wanneer je de ATV3 op je pc aansluit.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: music van ipod touch 4g naar computer (minimaal naar biblitheek) | NoWayOut | iTunes | 5 | 25-07-11 16:05 |
Hoe met iPhone 4 van FW 4.0 naar FW 4.0.1 zonder naar 4.0.2 te gaan? | Jensengels | iPhone algemeen | 7 | 17-08-10 18:39 |
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? | ICB | iTunes | 0 | 02-07-10 10:58 |
|
|