Ervaringen ivyskin? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb je hem al binnen, want ik zit er nl. ook aan te denken deze te gaan kopen......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Heb je hem al binnen, want ik zit er nl. ook aan te denken deze te gaan kopen...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Nee helaas nog niet,
De levertijd is 3-9 dagen ik ben nu al 5 dagen aan het wachten dus deze week komt de review.
|
||||
|
||||
Begin Post aangepast de case is inmiddels binnen ! straks meer scherpere fotos
|
|
|||
|
|||
aight lkkr chickie,
heb je de gewone versie besteld of de red/blue e.d.? klopt het wat die andere gast zei over dat t 2 laagjes zijn???, kun je alle toesten gewoon bedienen? en hij past ckers nie meer in de dock he :S |
|
||||
|
||||
Hij past niet meer in het dock ik heb geen last van bubbels alleen moet je de stof onder de case en scherm goed weghalen anders zit het er steeds onder
Normale versie wou gewoon een iphone houden maar je heb ook jet black die is ook wel mooi je kan verschillende bestellen Laatst gewijzigd door batalhador; 07-05-08 om 20:19. |
|
|||
|
|||
Ben zeer benieuwd naar je ervaringen. Ik zal kijken of ik nog dat ding hier ergens heb liggen. Dan zal ik ook eens wat foto's maken
|
|
|||
|
|||
review ivyskin
Heb deze case al een aantal weken in gebruik.
Hij ziet er goed uit als hij nieuw is. Irritant is dat er stof en onder vuil tussen het touchscreen van de iPhone en de case gaat zitten, waardoor het venster van de case regelmatig schoongemaakt moet worden. Hiervoor moet de achterkant van de case worden afgeschoven, waardoor er krassen in lengterichting op de case ontstaan omdat daar ook vuil onder gaat zitten. Daarnaast onststaan er bubbels op de plaatsen waar het venster van de case het touchscreen van de iPhone raakt. Verder vraag ik mij af waar de tweede opening voor dient, schuin boven de opening van de telefoon speaker. Deze tweede opening lijkt mij totaal overbodig. Laatst gewijzigd door fremax; 08-05-08 om 05:54. |
|
||||
|
||||
Die is voor de sensor van autobrightnes en voor wanneer je hem tegen je oor houd.
|
|
||||
|
||||
Bij deze nog wat fotos:
Hier nog een minpuntje het stof kleeft er snel aan maar dat veeg je er ook weer makkelijk af: Het blijft voor mij een aanrader |
|
|||
|
|||
Heb zelf versie 1 en 2 getest. Versie is degene die jij hebt. Die is inderdaad van betere kwaliteit alleen het grote nadeel is dat de randen echt scherp zijn. Krijg je gewoon last van aan je oor met bellen.
Hieronder wat foto's van het loslaten van het scherm van versie 2. En daaronder wat foto's van een hoes die ik aan het testen ben. |
|
||||
|
||||
Dus wel kopen? Hoe snel gaat dat stof eronder? Dus je moet de hele tijd je case eraf halen al wil je het stof weghalen, of niet?
|
|
|||
|
|||
ga voor noreve, veel stylisher man!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen | Tjainie | Archief | 3 | 25-08-08 14:23 |
is er een Ivyskin voor iphone 3G? | Amine | Archief | 1 | 13-06-08 00:27 |
Artwizz case zelfde als Ivyskin T2! | Lorsk8 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 25-05-08 17:42 |
|
|