Iphone4 slaat "op hol" naar gebruik oortjes discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allen, Zodra ik mijn originele Apple oortjes in mijn Iphone 4 steek, begint deze volledig een eigen wil te krijgen! Er wordt uit het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone4 slaat "op hol" naar gebruik oortjes
Beste allen,
Zodra ik mijn originele Apple oortjes in mijn Iphone 4 steek, begint deze volledig een eigen wil te krijgen! Er wordt uit het niets doorgespoeld naar het volgende nummer, of het volume wordt gewijzigd. Ook wordt ineens de stembediening geactiveerd. Weet iemand hier waar dit aan zou kunnen liggen of hoe ik dit zou kunnen verhelpen?!?! Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je al een herstel uitgevoerd?? (Als je het gaat doen maak dan wel ff een reserve kopie van alles, lijkt me handig )
MvG |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps terugzetten op iPhone4 na "herstel/OS upgrade" | xela46 | iPhone algemeen | 1 | 25-01-12 17:40 |
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? | SpiritMuse | iTunes | 5 | 27-06-11 22:00 |
iPhone 3G: bootloader downgrade "06.04" naar "05.08" | AzNxJohnnii | Unlock | 11 | 10-05-10 20:02 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|