accu aansluiting los van telefoon discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wilde mijn batterij uit mijn iPhone4 halen en toen kwam het deel mee waar je 'm in moet klikken. Is de telefoon nou 'beyond ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
accu aansluiting los van telefoon
Ik wilde mijn batterij uit mijn iPhone4 halen en toen kwam het deel mee waar je 'm in moet klikken.
Is de telefoon nou 'beyond repair'? Of is het te fixen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
is goed zelf te doen, google effe
|
|
|||
|
|||
Misschien zijn mijn Google skills niet zo top, want ik kan het niet vinden. Alleen maar dingen over het vervangen van de accu, niets over het deel waar je de accu in klikt.
|
|
|||
|
|||
zoek eens op youtube met repair iphone ..........
er zijn een hoop filmpjes van gemaakt succes |
Labels |
aansluiting, accu, kapot |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
accu connecter los? | danielkox | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 27-06-12 00:19 |
Van plan Iphone4s te kopen LOS* garantie inbegrepen van apple ? | hot12345 | iPhone algemeen | 18 | 14-01-12 17:59 |
Volume van iPad via headphone aansluiting: zo laag! | zeeforel | iPad algemeen | 21 | 10-09-10 23:41 |
telefoon icoontje naast accu wijzer??? wat is dat? | Hoton | iPhone algemeen | 22 | 10-01-09 16:40 |
iTunes logo en USB aansluiting logo op iPhone scherm en telefoon werkt niet meer | maasland | Archief | 1 | 21-07-08 19:25 |
|
|