iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   iPhone 5 accessoires? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/124816-iphone-5-accessoires.html)

apotheosis 29-09-12 15:09

Ik veronderstel je dit ook gewoon voor de iPhone 5 kan gebruiken?

Just Mobile Xtand Go iPhone 4/4S Black - DressMyiPhone.nl

Jammer ik de lightning connector nog nie kan kopen.

misterxx2 29-09-12 15:29

Zojuist deze besteld: iPhone 5 Screen Protector GLAS.t Premium Tempered Glass Series | SPIGEN SGP
Had deze ook op mijn iPhonne 4 en was ideaal! Lijkt net alsof er niks op zit, want het voelt aan als een echt scherm! Ook de kwaliteit van het beeld gaat niet tot nauwelijks verloren.

Daarnaast wil ik ook nog deze bestellen: iPhone 5 Case Neo Hybrid EX Snow Series | SPIGEN SGP
Alleen is die nog niet op voorraad.

gunth 29-09-12 23:53

Ik heb deze sleeve besteld van portel.
Portel Leather Pocket ($99) | SNEAKHYPE

Emper 30-09-12 00:17

Thanks voor de info! Ik kwam de flexibele tegen bij Belcompany vanmiddag en heb hem gekocht. Maandag vlieg ik en heb ik tenminste iets. Wil liever een wat dunnere uiteindelijk, maar dat harde plastic vindt ik dan wel wat eng met krassen enzo.
Helaas is mijn bodyguardz niet gekomen met de post :(
Die zal maandag wel op de mat liggen als ik weg ben. Beetje balen.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Merlijn3 (Bericht 829229)
Die nude is van een soort hard plastic. Die andere case is flexibel die je als laatste quote'd. De nude doet het goed. Kan inderdaad krassen als je het er ruig op en afzet door het harde materiaal, heb je bij de flexibele indd niet. Die is wel weer wat dikker. Bij de nude komen ook 2 dock protectors, kun je in de onderkant van je iPhone stoppen.


MarcelMarcel1 30-09-12 09:46

Zit er bij de de Muvit minigel flexy case eigenlijk ook een screenprotector?

iAndries 30-09-12 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MarcelMarcel1 (Bericht 829722)
Zit er bij de de Muvit minigel flexy case eigenlijk ook een screenprotector?

Nee , zit er niet bij.

Merlijn3 30-09-12 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Emper (Bericht 829662)
Thanks voor de info! Ik kwam de flexibele tegen bij Belcompany vanmiddag en heb hem gekocht. Maandag vlieg ik en heb ik tenminste iets. Wil liever een wat dunnere uiteindelijk, maar dat harde plastic vindt ik dan wel wat eng met krassen enzo.
Helaas is mijn bodyguardz niet gekomen met de post :(
Die zal maandag wel op de mat liggen als ik weg ben. Beetje balen.

Waar heb je de bodyguardz besteld?

maussie1811 30-09-12 20:17

ik heb de Griffin survivor Case voor iphone 5 besteld beste Case ooit! :)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 september 2012 om 20:22 ----------

waarom is mijn comment weg

poldervrouw 01-10-12 11:59

ok.. na de website van appelhoes en de site die via deze site te bezoeken is uitgeplozen.. MAar wat is nu handig..

Ik krijg deze week mijn iPhone5. Ik gebruik hem dagelijks, zit in mijn jaszak, tas of broekzak. Mijn scherm wil ik dus goed beschermd hebben.. Ik denk zelf aan een flipcase, maar dan zie je die mooie telefoon niet meer. Mijn man heeft een bumper maar dat beschermt de scherm niet.. Een screenprotector ziet er soms ook zo lelijk uit..

Kortom.. Wat is nu DE case voor de iPhone ? Die er voor zorgt dat je je telefoon leuk ziet, maar ook optimaal beschermt..

Maranweke 01-10-12 14:29

Zo mijn case is besteld en zal ik morgen in bezit hebben :) Nu de iphone nog natuurlijk

Melkco Leather Case Apple iPhone 5 White - PDAshop.be

maddutchy 01-10-12 19:22

ik loop alweer 1,5 week rond met me iphone 5. Ik had er de dag erna een protection cover bij van xqisit iplate ultra thin. of zo iets......wat een bout kwaliteit zeg. hoesje na 1 week normaal gebruik vol met barsten,stukjes plastic weg.krassen... echt troep dus. Nu voor deze van gear4 gekozen: Tread GT Case iPhone 5 | Case Accessories | GEAR4 geen ervaringen met gear4 maar vindt het hoesjes design persoonlijk erg gaaf en hij beschermt de telefoon compleet. ff afwachten tot morgen :)

HonorSociety 01-10-12 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Merlijn3 (Bericht 825307)
Hier is die dan eindelijk:
http://oi49.tinypic.com/2h4cpyq.jpg

k heb em ook besteld, wel int rood :D

nance30 01-10-12 20:25

Ik heb de Nude nu sinds vrijdag in gebruik. Pakket is compleet met 2 screenproteqtors en een bescherm sticker voor de achterkant ook zitten er twee Dock dopjes bij tegen vuil in de ingangen. Hij bevalt mij goed hij ziet er mooi uit en past goed, echter heb ik ook nadelen hij is erg glad dus uitkijken dat hij niet valt :-( en er komt toch wel wat vuil tussen beetje jammer want dan krijg je waarschijnlijk nog krassen.

cyberchase 01-10-12 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gunth (Bericht 829656)
Ik heb deze sleeve besteld van portel.
Portel Leather Pocket ($99) | SNEAKHYPE

Heb je deze al besteld? anders mag je voor mij ook wel één bestellen..:D

HonorSociety 01-10-12 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nance30 (Bericht 830717)
Ik heb de Nude nu sinds vrijdag in gebruik. Pakket is compleet met 2 screenproteqtors en een bescherm sticker voor de achterkant ook zitten er twee Dock dopjes bij tegen vuil in de ingangen. Hij bevalt mij goed hij ziet er mooi uit en past goed, echter heb ik ook nadelen hij is erg glad dus uitkijken dat hij niet valt :-( en er komt toch wel wat vuil tussen beetje jammer want dan krijg je waarschijnlijk nog krassen.

is mede daarom dat ik nude heb besteld, is een compleet pakket en niet te duur

wel spijtig van da glad en vuil dan :(

die dock dopjes, zijn die ook nog bruikbaar met die doorzichtige case die @robertwebbe heeft van in belcompany?

nance30 01-10-12 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HonorSociety (Bericht 830726)
is mede daarom dat ik nude heb besteld, is een compleet pakket en niet te duur

wel spijtig van da glad en vuil dan :(

Heb een doorzichtige dus dan valt echt alles op dat zal met rood wel meevallen

Merlijn3 01-10-12 22:20

Ik heb rood van SwitchEasy voor de iPad, na 6 maanden nog geen vuiltje op gezien.

nance30 01-10-12 22:22

Ik bedoel ook dat het tussen de telefoon en het hoesje komt.

ipods 01-10-12 22:58

ik bestel altijd bij Ali Expres, zeer goede kwaliteit, shipping free, en mooie prijzen

Wholesale iphone 5 case - Buy Low Price iphone 5 case Lots on Aliexpress.com

kartal1810 02-10-12 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pdavie2311 (Bericht 827282)
Net mijn Bodyguarz full body binnengekregen voor de iPhone 5..Nice!!
Zitten 2 setjes in, dus kan met een half jaar vervangen, beter!! Snelle service door Appelhoes, wellicht een aanrader?


ik heb deze ook gehaald. echter bij mij werkt mijn touch bediening niet als ik de screen protector geplaatst heb.

heb jij er ook last van?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:44.