iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   iPhone 5 accessoires? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/124816-iphone-5-accessoires.html)

apotheosis 04-10-12 19:18

Haicom Car Holder Apple iPhone 5 HI-228 - PDAshop.be

Ben van plan deze te kopen, ik hoop dit zijn geld waard is want ik heb er al gekocht, die zuignap vloog er telkens nogal snel af, ben ik nikske mee.
Iemand ervaring mee?

blingbling 04-10-12 20:09

Ik hoop dat de Carcomm pass-trough houder snel beschikbaar komt.
Brodit zegt zelf deze binnenkort al beschikbaar te hebben, maar het voordeel van de carcomm is dat de stekker er aan de achterkant in gaat ipv de onderkant.
Toch een stuk netter!

DaMeastro 04-10-12 21:48

Ik wacht eerst even de ervaringen af wbt de 30 naar 8 pins connector.

urban 04-10-12 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaMeastro (Bericht 832805)
Ik wacht eerst even de ervaringen af wbt de 30 naar 8 pins connector.

Ik kan nergens vinden of het van apple is maar dat denk ik persoonlijk niet omdat nu alleen apple dat mag maken en de inkoop niet zo laag licht dat je het kan verkopen voor nog niet eens een tientje... Aan chinees spul ga ik niet beginnen heb door een portable lader van mediamarkt mijn 3GS toen opgeblazen die niet meer aan wouw niemand kon repareren en was ook nog een toestel van marktplaats :D maya solidvision kon mij vertellen dat er noh garantie op zat dus een hele nieuwe toch terug gekregen ! Sins die dag nooit meer een ander lader gebruikt zelfs geen auto lader die van made for iphone zijn geen vertrouwe meer ! Nu met die speciaal chip in kabel helemaal een probleem

xa4cornelis 05-10-12 14:23

Net die groupdeal gebeld,is geen orginele, en ze wisten helemaal niets van de chip die Apple gebruikt, ben benieuwd:)

urban 05-10-12 14:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xa4cornelis (Bericht 833190)
Net die groupdeal besteld, is geen orginele, en ze wisten helemaal niets van de chip die Apple gebruikt, ben benieuwd:)

hoe kom jij aan informatie ? en vanuit welke merk komt het dan ?

xa4cornelis 05-10-12 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door urban (Bericht 833204)
hoe kom jij aan informatie ? en vanuit welke merk komt het dan ?


Ik had een spel fout, besteld=gebeld haha, even telefonisch dat vrouwtje daar ondervraagt :)
Geen idee welk met het dan is

urban 05-10-12 14:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xa4cornelis (Bericht 833206)
Ik had een spel fout, besteld=gebeld haha, even telefonisch dat vrouwtje daar ondervraagt :)
Geen idee welk met het dan is

weet nu niet of ik het moet komen of niet ... 13 euro is natuurlijk niets i.p.v. 30 euro van apple zelf maar toch garantie wat .. wie hebben het allemaal besteld ? jij ?

xa4cornelis 05-10-12 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door urban (Bericht 833215)
weet nu niet of ik het moet komen of niet ... 13 euro is natuurlijk niets i.p.v. 30 euro van apple zelf maar toch garantie wat .. wie hebben het allemaal besteld ? jij ?

Nee ik heb m niet besteld dit omdat het geen originele is, en hij zonder die chip volgens mijn niet werkt:)

marc1979 05-10-12 20:58

Ik heb hem besteld.
Zal mijn bevindingen hier posten.

Connector zal helaas wel eerder binnen zijn als de iphone :-(

urban 05-10-12 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marc1979 (Bericht 833453)
Ik heb hem besteld.
Zal mijn bevindingen hier posten.

Connector zal helaas wel eerder binnen zijn als de iphone :-(

nou dat denk ik niet er stond iets van 24 werkdagen later word het opgestuurd na dat het gesloten is :D

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 oktober 2012 om 21:05 ----------

Aanvulling :

Citaat:

Het product wordt automatisch binnen 27 werkdagen na afloop van de deal verzonden (feestdagen en weekenden niet meegerekend)

WDS001 06-10-12 10:25

Heeft iemand hier al een Sena Ultraslim pouch of een Mujjo Brown Leather sleeve voor de iPhone 5?

Jz1 06-10-12 19:19

Ik denk eindelijk me case gevonden te hebben, zodra die uitkomt. Nog geen andere gevonden behalve deze die me wat lijkt.
http://pawasapo.co.jp/products/iphon...5/pjk70_18.jpg
エアージャケットセット for iPhone5(PJK-70/71/72/73)|パワーサãƒãƒ¼ãƒˆ

HonorSociety 07-10-12 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Danniz (Bericht 834209)
Inmiddels paar dagen binnen. Erg tevreden over deze switcheasy case. Ook die bescherm dingetjes voor bij de headset zijn erg handig.

ik heb de mijne normaal maandag en anders zeker dinsdag
maar vermits ik zelfs men iphone nog niet heb vinddt ik dat niet zo erg

heb deze case eig speciaal voor die bescherm dingetjes gekocht, heb al veel te veel stof ed uit mijn 3gs moeten prutsen ;)

HonorSociety 07-10-12 19:20

als deze al zo mooi staat ben ik benieuwd wat de rode switcheasy nude gaat doen met men iphone :D

Danniz 09-10-12 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HonorSociety (Bericht 834403)
als deze al zo mooi staat ben ik benieuwd wat de rode switcheasy nude gaat doen met men iphone :D

En? hoe zit ie.

HonorSociety 09-10-12 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Danniz (Bericht 835340)
En? hoe zit ie.

moest ik men iphone al hebbe dan kon ik het u zeggen ;)

nog eventjes geduld hebben vreesk
zal ook foto posten

ROGNT 10-10-12 11:14

ons bedrijf is gestart met speakertjes voor smartphones ..
www.r-o-gnt.com
ik ben wel benieuwd wat consumenten extra zoeken als blue tooth speakertje voor bv. een iphone .. exclusief model, geluidskwaliteit .. elke input is welkom

HonorSociety 10-10-12 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ROGNT (Bericht 835803)
ons bedrijf is gestart met speakertjes voor smartphones ..
www.r-o-gnt.com
ik ben wel benieuwd wat consumenten extra zoeken als blue tooth speakertje voor bv. een iphone .. exclusief model, geluidskwaliteit .. elke input is welkom

http://www.r-o-gnt.com/tl_files/rogn...oto_teaser.png ik heb deze hier thuis staan, weliswaar van het merk musicman maar bon, is iets leuk alst nieuw is, nu staat het in de kast te staan ...

apotheosis 10-10-12 14:23

Voor de Vlamingen; er zijn eindelijk lightning usb kabel beschikbaar in de switch; in Gent wel uitverkocht maar ik merk op andere plaatsen waar er ne switch winkel is ze er nog hebben, heb ondertussen nog eentje besteld via een antwerpse switch om aan huis te leveren.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:06.