iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   iPhone 5 accessoires? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/124816-iphone-5-accessoires.html)

suby555 10-10-12 14:58

De adapter staat nu op 2-3 weken levertijd!
Ik vind het al k*t dat ze een nieuwe connector brengen, maar dat ze dan nog de adapters en kabeltjes niet kunnen/willen leveren vind ik erover!!

Apple of gene Apple ...ze moeten ook niet overdrijven ;)

Popsie 10-10-12 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suby555 (Bericht 835905)
De adapter staat nu op 2-3 weken levertijd!
Ik vind het al k*t dat ze een nieuwe connector brengen, maar dat ze dan nog de adapters en kabeltjes niet kunnen/willen leveren vind ik erover!!

Apple of gene Apple ...ze moeten ook niet overdrijven ;)

De adapter heeft sinds vandaag bij mij als status: in transit to customer (maandag)
Besteld vorige zaterdag.

Benny Jolink 12-10-12 23:39

Ik heb nu een iPhone4
Ik heb daar een active lader van Brodit bij CHECK.

Nu heb ik een iphone5 besteld, zijn er mensen die een idee hebben of die gaat passen op een iphone5 met verloopstukje? Breedte is immers gelijk

Rick-dts 12-10-12 23:56

Draco Bumper
 
Heeft iemand hier ervaring mee :DRACO 5 ALUMINUM BUMPER for iPhone 5-Dracodesign Inc.

Zie er wel mooi uit. Zijn overigens ook op een Nederlandse site te bestellen.

nance30 14-10-12 10:50

Heb de nude weer aan de kant gelegen voor de muvit case die hier ook al eerder voorbij is gekomen een zachter hoesje en deze zit veel beter komt in ieder geval geen stof tussen.

Ook heb ik er een sleeve bij gekocht waar mijn iPhone 5 met hoesje en al in past echt heel prettig vind ik.

Nu nog opzoek naar extra kabel en auto snoer.

divanci 14-10-12 13:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nance30 (Bericht 837572)
... voor de muvit case .... Ook heb ik er een sleeve bij gekocht waar mijn iPhone 5 met hoesje en al in past echt heel prettig vind ik...

Welke muvit case heb je gekocht ?
En welke sleeve ?

Thanks

lodevs 14-10-12 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rick-dts (Bericht 837100)
Heeft iemand hier ervaring mee :DRACO 5 ALUMINUM BUMPER for iPhone 5-Dracodesign Inc.

Zie er wel mooi uit. Zijn overigens ook op een Nederlandse site te bestellen.


ziet er lekker uit...alleen spijtig dat het enkel rondom is en niet de achterkant ook.
die nude case komt teveel stof tussen

kleineG 15-10-12 00:10

heeft al iemand een case gezien zoals de Tuffwrap Shift voor de iphone 5?

zoals deze dus. ik zoek me rot maar nog niets gevonden!

http://macenstein.com/default/wp-con...wrapShift1.png

Nikooos 15-10-12 08:39

Ik heb ook een switcheasy nude transparant. Ziet er prima uit, maar helaas ook het probleem dat de 'harder'-knop vrijwel contstant wordt ingedrukt door de case..

lolbroeck 15-10-12 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 838031)
Ik heb ook een switcheasy nude transparant. Ziet er prima uit, maar helaas ook het probleem dat de 'harder'-knop vrijwel contstant wordt ingedrukt door de case..

Heb laatst een unboxing video gezien waarin de Nude case wordt besproken. Even pulken aan het knopje en dan moet het probleem zijn verholpen, zo wordt in de video uitgelegd.

Nikooos 15-10-12 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lolbroeck (Bericht 838095)
Heb laatst een unboxing video gezien waarin de Nude case wordt besproken. Even pulken aan het knopje en dan moet het probleem zijn verholpen, zo wordt in de video uitgelegd.

Ik ga er sowieso nog mee prutsen. Verder ben ik tevreden over hoe het eruit ziet namelijk.

Rick-dts 15-10-12 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lodevs (Bericht 837684)
ziet er lekker uit...alleen spijtig dat het enkel rondom is en niet de achterkant ook.
die nude case komt teveel stof tussen

Schijnt bij de Draco niet het geval te zijn wat betreft stof, althans uit reviews op YT. ZAGG op de voor en achterkant en je bent klaar. Blijf je wat meer zien/genieten van de iPhone. Nadeel van alle cases is dat je vaak alleen het scherm nog ziet.....de telefoon is compleet verborgen.

jklaassen 15-10-12 15:02

Ik heb laatst een hele vette cover voor mijn iphonhe gevonden, Ik was op zoek voor mijn moeder maar ben uiteindelijk terrecht gekomen op iets voor mijzelf:
http://www.senacases.com/apple/iphon...crocoblack.jpg

Cgold 15-10-12 20:19

XtremeMac Microshield Accent iPhone 5 Black - iPhone-Cases.nl

Iemand hier ervaring mee toevallig? Ben nog geen Youtube filmpje of review tegengekomen helaas

lodevs 16-10-12 01:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rick-dts (Bericht 838104)
Schijnt bij de Draco niet het geval te zijn wat betreft stof, althans uit reviews op YT. ZAGG op de voor en achterkant en je bent klaar. Blijf je wat meer zien/genieten van de iPhone. Nadeel van alle cases is dat je vaak alleen het scherm nog ziet.....de telefoon is compleet verborgen.


is die draco case dan ook de achterzijde? ik dacht dat het enkel rondom was en niet de achterzijde?

Rick-dts 16-10-12 11:56

De achterkant is inderdaad niet beschermt. Dat moet met een screen/back protector.

DaMeastro 16-10-12 11:59

Iemand deze al besteld en geprobeerd:

Stylish Gel Silicone Case / Cover for New iPhone 5 in Black, Clear, Pink Colours | eBay

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 oktober 2012 om 11:05 ----------

of deze belkin:

GENUINE BRAND NEW BELKIN CLEAR SHIELD SHEER LUXE CASE FOR IPHONE 5 F8W162vfC01 | eBay

nance30 17-10-12 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door divanci (Bericht 837642)
Welke muvit case heb je gekocht ?
En welke sleeve ?

Thanks

Muvit mini gel case doorzichtig
En sleeve van Tom Taylor maat l bij saturn past perfect

RubenPot 18-10-12 23:17

iPhone 5 accessoires onder de maat bij Apple store?
 
Mijne dames en heren, na een bezoek vandaag aan de store waren wij het roerend eens over het bedroevend aantal accessoires voor de iPhone 5.
Welgeteld waren er 2 hoesjes en een setje screensavers. Naar mijn idee volstrekt belachelijk! De winkel was verder wel fraai ingericht en allerlei randapparatuur, zoals decks en headsets, koptelefoons en dergelijke stonden mooi uitgestald.
Wat ik nog zoek zijn slimme cases die open zijn te klappen, of die geheel de iPhone 5 beschermen en waarbij de phone in hoes volledig is te gebruiken. Wie kan mij tippen? Vr. Grt. Ruben P

vuurvreter 18-10-12 23:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RubenPot (Bericht 839876)
Mijne dames en heren, na een bezoek vandaag aan de store waren wij het roerend eens over het bedroevend aantal accessoires voor de iPhone 5.
Welgeteld waren er 2 hoesjes en een setje screensavers. Naar mijn idee volstrekt belachelijk! De winkel was verder wel fraai ingericht en allerlei randapparatuur, zoals decks en headsets, koptelefoons en dergelijke stonden mooi uitgestald.
Wat ik nog zoek zijn slimme cases die open zijn te klappen, of die geheel de iPhone 5 beschermen en waarbij de phone in hoes volledig is te gebruiken. Wie kan mij tippen? Vr. Grt. Ruben P

Lees alle reacties even terug, daar zal best iets tussen staan wat je bevalt.
Smaken verschillen nu eenmaal dus moet je zelf de keuze maken, net als ik heb gedaan. Succes met je zoek tocht.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:33.