iPhone 5 hoesje discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal! Ik krijg maandag mijn iPhone 5 binnen en heb al het een en ander bestelt om 'm goed te kunnen beschermen. Allereerst heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 hoesje
Hoi allemaal!
Ik krijg maandag mijn iPhone 5 binnen en heb al het een en ander bestelt om 'm goed te kunnen beschermen. Allereerst heb ik een bumper besteld en daarnaast nog screenprotectors. Nu wil ik tot slot nog een goed hoesje waar ik mijn telefoon in kan doen. Nu is het probleem dat er voldoende hoesjes te koop zijn maar ik ben op zoek naar een hoesje waar de iPhone mét bumper in past. Iemand enig idee? Thanks! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij noemen ze dat een "handtasje"
|
|||
|
|||
Hahaha flauw
|
|
|||
|
|||
kijk eens op Etsy - jouw online marktplaats voor het kopen en verkopen van handgemaakte producten, vintage items en creatieve materialen daar vind je hele leuke dingen voor niet te veel geld.
Het is volgens mij allemaal gemaakt door particulieren als hobby. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone hoesje metaal | iMarco90 | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 28-01-12 11:58 |
Nieuw iPhone 4 hoesje | GijsBoy | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 30-05-11 22:43 |
iPhone 4 case/hoesje | TeunD | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 22-08-10 15:03 |
hoesje of geen hoesje? | josephusjg | iPhone accessoires en onderdelen | 11 | 08-08-09 00:40 |
|
|