Goede iPhone 5 hoes? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Switcheasy Nude Clear. Las er (na het kopen) wat negatieve reviews over op het internet en kon mezelf wel voor mijn hoofd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb een Switcheasy Nude Clear. Las er (na het kopen) wat negatieve reviews over op het internet en kon mezelf wel voor mijn hoofd slaan. Maar in gebruik kan ik niet zeggen dat er iets stoort. Behalve dan de knopjes voor het volume aan de zijkant, die kon ik niet normaal indrukken en heb ik dan ook los gehaald. Zie je niets van.
Case heeft een iets hoger randje dan de iPhone zelf Foto's : Achter Zijde 1 Zijde 2 |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb een paar jaar een simpel siliconenhoesje gebruikt voor mijn Nokia's.
Voordelen: - erg goedkoop - geeft goede grip - beschermd hele toestel behalve screen (maar dat is zo hard dat het toch niet krast) - geeft nog een beetje bescherming bij val - zacht materiaal beschadigt toestel niet. Even gezocht en een vergelijkbare hoesje gevonden voor de iPhone 5: Yousave Accessories For Apple iPhone 5 TPU Case Clear Transparent Silicone Cover. Het hoesje wordt goed beoordeeld op Amazon, en kost op eBay.co.uk maar 2,99 Britse ponden. De OZAKI O!coat-0.3 Jelly is een soortgelijk hoesje maar dan fors duurder. Laatst gewijzigd door Mountainwater; 15-10-12 om 18:59. |
|
||||
|
||||
Screen en back protectors is niet het probleem(zeker een screenprotector)maar de iPhone is kwetsbaarder geworden een onbuigzame case om te voorkomen dat die krom trekt,welke?
|
|
||||
|
||||
Wie heeft de Rusell Aspero pouch L Long voor de iPhone 5?
Zo ja, bevalt ie? Het gaat om deze pouch: Krusell Aspero Mobile Pouch L Long - black | PDAplus.nl - het complete assortiment ! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat ik zeg , misvormde plastic stukken bij de volumeknoppen bijvoorbeeld en dat die niet volledig over de zijkant gaat zoals die zou moeten aansluiten.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
net op appelhoes.nl de BodyGuardz iPhone 5 Screen Only besteld.
Wel vaag dat als je alleen screen neemt verzenden gratis is en bij de full body betaal je (naast dat hij duurder is) nog 2 euro extra voor verzenden. Maar ik zie zn sticker op de achterkant zowiezo niet zo zitten. |
|
|||
|
|||
Weet iemand waar in Nederland of Belgie de
iPhone Wallet | DODOcase te koop is ? |
|
|||
|
|||
Iphone 5 hoes
Ik heb deze iPhone 5 hoes. Redelijk tevreden over. Zou toch anderen adviseren voor een hard case te gaan, geeft meer bescherming naar mijn mening.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb deze case besteld.
iPhone 5 Case Ultra Thin Air Series | SPIGEN SGP Besteld op een vrijdag en de daaropvolgende woensdag zat hij al in de bus, vanuit Amerika. Gelukkig geen importtaks, etc. moeten betalen. Case ziet er heel mooi uit, ik heb de Soft Clear genomen want de Crystal Clear is nog niet beschikbaar. Omgerekend was het €22,51 inclusief verzending. Je kan het ook kopen bij iPodhoes.nl maar daar is enkel de witte in voorraad. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Het is een goede hoes, half doorschijnend, geeft een soort "bevroren" effect, maar heb het dus nog niet op een iPhone 5 kunnen uitproberen, want die heb ik nog niet.
Het materiaal zelf is vrij flexibel, maar ook niet te. Het is in ieder geval niet volledig hard. Het is een hele dunne case, en volgens sommigen is het een nadeel dat de case niet verder komt dan het scherm, zodat als je hem op het scherm op een tafel legt, het scherm de tafel aanraakt. Zelf vind ik dit geen probleem, je krijgt er ook een Steinheil screenprotector bij, drie home button stickers en een microvezel doekje. Het was heel mooi verpakt allemaal, maar daar ben ik verder niks mee. Ik kan deze case aanbevelen, maar ik heb hem dus wel nog niet kunnen proberen op een iPhone 5. |
|
|||
|
|||
Morgen eens door 't stad lopen en zien wat er te krijgen is
|
|
|||
|
|||
Slechte reviews? Heb ik niet gevonden. Heb je voorbeelden? Want wil mij ook die Ozaki O!coat 0.3 Jelly Apple iPhone 5 Transparant bestellen.
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone hoes met stylus houder. | redlaB | iPhone algemeen | 0 | 25-10-11 13:34 |
Leren hoes iPhone 4 | joost_ | iPhone accessoires en onderdelen | 90 | 14-03-11 15:25 |
Apple hoes en sillicone hoes | thomth | iPad algemeen | 9 | 30-09-10 10:59 |
Apple's gratis hoes voor Iphone 4 | Frenzie | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 26-09-10 23:50 |
|
|