Goede iPhone 5 hoes? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Witte Spigen ultra thin air series is onderweg Verder heb ik de Slimline bumper op Kickstarter gebacked: http://www.kickstarter.com/projects/...one-protection Heb dan voor $24 incl. verzending de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Witte Spigen ultra thin air series is onderweg
Verder heb ik de Slimline bumper op Kickstarter gebacked: http://www.kickstarter.com/projects/...one-protection Heb dan voor $24 incl. verzending de speciale rode versie + een t-shirt. Erg vet vind ik! Laatst gewijzigd door d5m5g5; 24-10-12 om 00:56. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik denk dat er over een andere case wordt gesproken. Heb zelf vandaag de Ozaki binnen gekregen en past perfect. Je voelt en ziet bijna niet dat er een hoes omheen zit. Ik heb de transparante genomen die ik verassend transparant vind.
|
|
|||
|
|||
Tof, heb de mijne gisteren besteld. Ben benieuwd hoe die zit rond een zwarte iPhone 5.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb de bodyguardz full body.
Wat raden jullie aan? Met of zonder gel aanbrengen? Iemand evt nog andere tips? |
|
|||
|
|||
Ik zag de euro soft cover .
Weet niet of het iets is maar ziet er mooi uit. Heeft iemand deze ..zo ja is het iets ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 november 2012 om 21:51 ---------- Puro soft cover |
|
||||
|
||||
Citaat:
Verder vond ik de vorige versie beter blijven zitten. Op de een of andere manier kun je met een beetje kracht de protector nog verschuiven, zelfs een week na aanbrengen. |
|
|||
|
|||
muvit minigel een echte aanrader! Flexibele case stukken beter dan een hardcase. Zeer goede pasvorm en bescherming. Gaat ook een stukje over de rand waardoor scherm goed beschermd is. 14,95 bij belcompany voor andere winkels even zoeken op internet.
|
|
|||
|
|||
Dit is een mooie voor de iPhone 5.
Te bestellen bij Rokform Rokshield v3 iPhone 5 Protective Case : with magnetic and remote mounting, heavy-duty impact protection
|
|||
|
|||
Dit is een fijne hoes die ik altijd gebruikte voor mijn I4 Home Page - iPhone & Smartphone Accessories by LUCA alleen wel eens lastig als je je handen vol hebt je moet hem namelijk uit de hoes halen als je wilt bellen.
|
|
|||
|
|||
heb een iphone 5 besteld.
ik ga een element case sector 5 halen. in totaal 140 euro met shipping vanuit america met het is dan ook echt een vette hoesje. gemaakt in usa cnc made uit aluminium schroefjes |
|
||||
|
||||
Citaat:
kan iemand ff helpen? |
|
||||
|
||||
Het project is 6 dagen geleden succesvol afgesloten.
Waarschijnlijk kun je daarom nu niet meer via Kickstarter kopen.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ikzelf heb een hoes gekocht via zazzle.com met vibe! En ben er heel tevreden over, vooral voor de zelf geplaatste foto en het omhulsel beschermt mijn iPhone geweldig goe, zowel voor volume als sleepbutton zijn beschermt
|
|
||||
|
||||
Doe mij maar de bookbook voor iPhone 5. Ben er helemaal weg van. Ik gebruik hem zo graag en dat leder is echt heel knap...
Voor mij geen plastic brol meer...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone hoes met stylus houder. | redlaB | iPhone algemeen | 0 | 25-10-11 13:34 |
Leren hoes iPhone 4 | joost_ | iPhone accessoires en onderdelen | 90 | 14-03-11 15:25 |
Apple hoes en sillicone hoes | thomth | iPad algemeen | 9 | 30-09-10 10:59 |
Apple's gratis hoes voor Iphone 4 | Frenzie | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 26-09-10 23:50 |
|
|