iPhone headset met 3.5mm adapter discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor mijn oude SonyEricsson had ik een headset met daarin de microfoon en 3.5mm adapter in één. Hierdoor kon ik mijn eigen oordopjes gebruiken en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone headset met 3.5mm adapter
Voor mijn oude SonyEricsson had ik een headset met daarin de microfoon en 3.5mm adapter in één. Hierdoor kon ik mijn eigen oordopjes gebruiken en hem als headset gebruiken, dit werkte perfect. Nu zoek ik iets soortgelijks voor de iPhone, heeft iemand een idee?
Voorbeeldje van de SE-headset: |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
[h1] [/h1] [h1] [/h1] |
|
|||
|
|||
Een normale headphone adapter heb ik al, lees mijn bericht nog maar eens goed door om te weten wat ik wil .
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Die van myiphone.be is wel heel duur!
|
|
||||
|
||||
JEMIG myiphone is op zo manier echt duur inderdaad!
Hier is een wat goedkopere en ook betrouwbaar, ifrogz fitz Headphone Adapter voor iPhone, Wit ::: alles voor je Mac, iPod en iPhone op AtStore
|
|||
|
|||
Een normale 3.5mm adapter heb ik al lang, voor een habbekrats op eBay gekocht. Maar ik wil er dus één met microfoon.
|
|
|||
|
|||
is moeilijk om te maken... als je het wilt, kun je je standaard iPhone oortjes afknippen en een ding aan vastmaken waar 3.5mm plug in kunnen
ik zou niet weten of je het ook gewoon kunt kopen |
|
|||
|
|||
als ik jullie was zou ik gewoon lekker investeren in die bose in-ear doppies, top dingen!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
2.5mm naar 3.5mm jack | iKnidreeg | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 11-05-10 16:41 |
Muziek: iphone 2g headset adapter | larsvthullenaar | Muziek, foto & video | 0 | 16-02-10 01:48 |
ook op zoek naar een iphone headset adapter? | DonYannickova | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 02-06-08 15:09 |
Muziek: Iphone 3,5mm plug | Gabster | Muziek, foto & video | 4 | 12-12-07 13:24 |
|
|