Seido Inno Case en Reusable Screen Protector discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik denk er over om een seido inno case te nemen in combinatie met deze screen protector Reusable Screen Protector for Apple iPhone Heeft iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Seido Inno Case en Reusable Screen Protector
Ik denk er over om een seido inno case te nemen in combinatie met deze screen protector Reusable Screen Protector for Apple iPhone
Heeft iemand een van deze twee en hoe zijn ze?? PS:zijn screen protectors van buigbaar of van hard plastic? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Anyone?????
|
|
||||
|
||||
screenprotectors zijn van buigbaar plastic
ik heb zelf invisible shield full body om mijn iPhone das egt goeie bescherming, en het krast ook niet
|
||||
|
||||
van seido ben ik ZEER tevreden, is kwaliteit !!!
Die screen protectors heb k er nu ene op plakken, ZEER leuk en bijna niet zichtbaar behalve onder de homebutton heel klein beetje, de meeste zien t niet dat er ene op plakt lol.....
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM. Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more. Laatst gewijzigd door croiman; 12-05-08 om 02:12. |
|
|||
|
|||
ok thx mense,
nog 1 vraag zijn die screenprotector dinges egt afwasbaar en hergebruikbaar (zoals er op de website vermeld staat)?? |
|
||||
|
||||
jazeker, heb die altijd gehad. goed spul. seido krijgt van mij +10
|
|
|||
|
|||
Mijn seidio heeft mooie krassen gemaakt op de chrome bezel. Uitkijken dus. Heb nu wat scotch tape op de iPhone geplakt, maar dat staat wel lullig als je 'm uit de seidio haalt
Laatst gewijzigd door 123456; 12-05-08 om 23:22. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb even niets bij de hand. Maar ik heb gemerkt dat de afwerking aan de binnenkant van de zijkanten niet optimaal is. Hier moet je dus zeker op letten. Hetzelfde geldt voor de zwarte onderkant die je er op moet schuiven. Ook hier zaten twee kleine bultjes die de plastic achterkant hebben beschadigd.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Oei, toch bedankt voor de waarschuwing |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screen Protector | RudyL90 | iPad algemeen | 5 | 01-05-11 18:59 |
Screen protector ! | psvunited | iPhone algemeen | 3 | 19-03-11 18:32 |
Screen protector | angelus88 | iPhone algemeen | 1 | 10-07-09 10:06 |
iskin screen protector | matsipatatsi | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 20-05-08 09:56 |
|
|