Poort/port-protectors discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vroeg me af of er ook websites/winkels zijn die enkel en alleen rubberen poort/port protectors aanbieden. Ik weet dat ze wel eens als extraatje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Poort/port-protectors
Ik vroeg me af of er ook websites/winkels zijn die enkel en alleen rubberen poort/port protectors aanbieden. Ik weet dat ze wel eens als extraatje bij bepaalde cases worden aangeboden, maar ik zou graag willen weten of het mogelijk is om alleen poort protectors aan te schaffen, oftewel, van die kleine rubberen dopjes die je bv. in de ingang van de lightning poort of koptelefoon poort kan zetten om te voorkomen dat deze vol komen te zitten met stof/zand et cetera
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
EBay en marktplaats zijn deze te koop. Winkels zou ik zo snel niet weten.
|
|
|||
|
|||
Ik heb ze nog niet voor de iPhone 5 gevonden los alleen voor de vorige modellen.
Alleen in het pakket van switch easy nude zitten 2 dopjes voor de iPhone 5 die zowel de ligtning als de koptelefoon aanluiting afdekken. Die werken prima heb ze ook. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: TinyUmbrella - port probleem | DrEvilNL | Jailbreak | 3 | 17-09-10 20:26 |
Screen Protectors [vergelijking en ervaringen] | tijn89 | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 11-09-10 19:13 |
Port forwarding | OwBeeGee | Archief | 3 | 08-02-08 21:58 |
Kapote USB docking port | djslash | iPhone algemeen | 0 | 07-11-07 23:18 |
|
|