Print mijn Eigen iPhone case discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu dat ik al een tijdje aan het tinkeren ben met mijn Ultimaker 3D printer, bedacht ik dat het printen van een case wel leuk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Print mijn Eigen iPhone case
Nu dat ik al een tijdje aan het tinkeren ben met mijn Ultimaker 3D printer, bedacht ik dat het printen van een case wel leuk zou zijn.
Dit is de toekomst, dat je zelf je accessoires maakt, naar eigen ontwerp. (of download het ontwerp om te printen) Ik was wel een beetje geïnspireerd door de Miniot houten case, en heb deze in 3D cad getekend, en uitgeprint. aan de binnenzijde zit dunne vilt laag, tegen het krassen. Volgende is een dock met Lightning kabel. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat een briljant idee
|
|
|||
|
|||
Wat een cool idee! Heb je zelf zon printer thuis staan of heb je die op bijv. je werk staan?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Mooi!
Welk materiaal komt er uit zo'n printer? Je schreef dat de binnenkant vilt is. Wat is de buitenkant?
|
||||
|
||||
Volgens mij kan het qua afwerking misschien nog wat beter, maar het idee is cool. Vooral een docking zou een uitkomst zijn!
|
||||
|
||||
Kan je volgende keer het proces (of gedeeltelijk) eens filmen. Altijd leuk.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
de sleeve is geheel van PLA, en het vilt is er ingeplakt. Citaat:
maar ik vind de structuur en glans wel mooi Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS Case met eigen foto | ErikvT | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 02-01-11 23:37 |
|
|