Kan niet horen of zeggen tijdens bellen discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vrij apart probleem. Als ik iemand bel hoor ik diegene niet en als ik wat zeg, hoort de andere kant van de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan niet horen of zeggen tijdens bellen
Ik heb een vrij apart probleem. Als ik iemand bel hoor ik diegene niet en als ik wat zeg, hoort de andere kant van de lijn het ook niet. Wat wel werkt:
Overgaan van de telefoon Opnemen van een geluidsopname Zelfde opname afspelen zowel op speaker als gewone luidspreker en via oortjes Afspelen van muziek van YouTube of andere app Iemand een idee wat er kapot kan zijn. Reboot enz allemaal al geprobeerd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
beller kan mij niet horen | blingbling | iPhone algemeen | 14 | 10-05-13 12:48 |
Microfoon werkt niet tijdens bellen, wel tijdens speakerphone | blaugrana | iPhone algemeen | 1 | 20-07-12 18:04 |
Kan na upgrade gesprekken niet meer horen | Snirus | iPhone algemeen | 0 | 30-10-11 15:22 |
Bij het bellen krijg ik contact maar de ontvanger kan mij niet horen | Thompe | iPhone algemeen | 10 | 06-12-10 21:42 |
Help, kan niemand meer horen tijdens het bellen! | franciscus1983 | Archief | 2 | 04-12-07 14:33 |
|
|