Bluetooth Koptelefoon - iPhone 5 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Leden van iPhoneclub, Ik ben op zoek naar een bluetooth stereo headset voor m'n 5. Welke raden jullie het best aan? Ik heb vele versies ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Bluetooth Koptelefoon - iPhone 5
Leden van iPhoneclub,
Ik ben op zoek naar een bluetooth stereo headset voor m'n 5. Welke raden jullie het best aan? Ik heb vele versies van Sennheiser gehad, Bose heb ik ook 2 keer geprobeerd en ik wou nu overstappen op draadloos. Op dit moment heb ik de Sennheiser CX-300ii. Wat een rot ding voor mijn oren, ze passen niet! Iemand een idee?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bluetooth koptelefoon | Eduard Seinen | Koopinformatie Nederland | 0 | 26-01-12 00:27 |
Iphone overstuurd koptelefoon geluid | djbobo | iPhone algemeen | 3 | 01-08-11 16:50 |
bluetooth koptelefoon | sentmen | iPhone accessoires en onderdelen | 14 | 25-07-11 05:07 |
Bluetooth koptelefoon | Brilsmurf | iPhone accessoires en onderdelen | 16 | 27-11-10 19:26 |
|
|