Iphone overstuurd koptelefoon geluid discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik zit met een iphone 4 die het niet goed doet. De koptelefoon uitgang klinkt heel erg overstuurd, dit is maar aan 1 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone overstuurd koptelefoon geluid
Hallo allemaal,
ik zit met een iphone 4 die het niet goed doet. De koptelefoon uitgang klinkt heel erg overstuurd, dit is maar aan 1 kant. Hij is zo erg overstuurd dat je nog eens niet kan horen wat voor liedje het is. Wat kan dit zijn? Heb al een reset gegeven, en de eq is het ook niet. Bedankt alvast voor de reactie! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
gebruik je de oorspronkelijke oortjes ?
|
|
|||
|
|||
Probeer anders met een tandenstoker of dergelijke de uitgang eens schoonmaken te maken. Het kan ook door overtollig stof komen wat er in komt/zit.
|
|
|||
|
|||
het zijn de orginele oortjes, maar ook met andere oortjes doet hij hetzelfde.
Met de tanden stoker ga ik het even proberen! bedankt alvast voor het meedenken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen geluid met speaker, wel met koptelefoon. (3Gs 3.1.2) | Gadgetdude | iPhone algemeen | 18 | 01-09-14 20:26 |
HELP! Plots overstuurd geluid bij bellen :( | jaimiefanatic | iPhone algemeen | 5 | 10-11-10 10:38 |
Geen geluid via oordopjes/koptelefoon | mikkelnl | iPhone algemeen | 6 | 11-06-10 23:58 |
[3g] geluid alleen nog via koptelefoon | jakeh | iPhone algemeen | 2 | 01-02-10 22:20 |
Geluid vanuit koptelefoon overstuurd | jppadam | iPhone algemeen | 2 | 16-12-09 10:33 |
|
|