tip om iedere koptelefoon passend te maken discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) De meeste koptelefoons passen niet in de iphone. Bij een iphone zit een dock, achterop zit een gewone koptelefoonstekker. Als je de iphone in je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
tip om iedere koptelefoon passend te maken
De meeste koptelefoons passen niet in de iphone. Bij een iphone zit een dock, achterop zit een gewone koptelefoonstekker. Als je de iphone in je dock zet zonder een usb kabel eraan kun je toch deze koptelefoonuitgang gebruiken. Je hoeft dan geen speciale plug te gebruiken.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ook lekker heletijd met je iphone dock lopen
|
||||
|
||||
Dat zie ik ook al helemaal voor me
hoewil je dat in je broekzak houden ?
|
|||
|
|||
Nog effe melden dat op je dock een line out zit
Ik heb het nog niet getest, maar de kans is groot dat je volume niet werkt Tevens heb je (en dat weet ik zeker) via de lineout geen geluid van binnenkomende gesprekken.. |
|
|||
|
|||
jawel hij doet het wel... handig voor een stereoset ofz, niet voor koptelefoons
iemand geprobeerd of je 2 headsets kunt aansluiten? dus een via de iPhone en andere via je Dock... zodat je met zijn 2en kunt luisteren terwijl je in de auto zit ofz |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Is deze Hi simkaart passend te maken voor de iPhone 4? | Janusz | iPhone algemeen | 11 | 17-10-10 15:15 |
Tip: iPhone 3G(s) extreem sneller maken door geheugen vrij te maken! | Mattieshark | iPhone algemeen | 10 | 09-10-10 23:24 |
Tip microsim maken zonder risico | togooz | iPhone algemeen | 20 | 23-07-10 13:24 |
|
|