[iPhone 4] Microfoon werkt maar half? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal Ik heb een iPhone 4 32GB zwart, maar ik heb wat problemen met de microfoons. Als ik een video opneem, en afspeel, speelt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[iPhone 4] Microfoon werkt maar half?
Hallo allemaal
Ik heb een iPhone 4 32GB zwart, maar ik heb wat problemen met de microfoons. Als ik een video opneem, en afspeel, speelt de iphone de video mooi af met het geluid dat opgenomen is. Maar als ik naar de dictafoon (Voice recorder) ga, en opneem (maakt niet uit met binnen of buitenste microfoon), en dit afspeel, krijg ik niks anders dan een ruis op een hele hoge toon. Ook als ik skype/fiber probeer werkt de microfoon maar half. Iemand enig idee waar dit aan ligt? Ik hoor het graag. Groeten, minibike12 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Microfoon kapot! Apple bellen als er nog garantie op is.
|
|
|||
|
|||
dat wordt dan een reparatie..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MMS werkt maar half? | conehead | iPhone algemeen | 5 | 22-12-10 17:11 |
Spotlight werkt maar half. | Chrisl | Jailbreak apps en thema's | 17 | 16-09-10 22:33 |
Wi-Fi werkt maar half.. | robje33 | Wi-Fi | 1 | 20-04-10 18:14 |
Gejailbreekte iPhone werkt maar half :S | spysical | iPhone algemeen | 9 | 22-05-09 14:39 |
|
|