Waar kan ik een eigen iPhone 5 case ontwerpen? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi ben nieuw hier, krijg mijn iphone 5 6 nov binnen, mijn eerste iphone spannend natuurlijk Heb zoiezo een goeie case nodig maar het lijkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waar kan ik een eigen iPhone 5 case ontwerpen?
Hi ben nieuw hier, krijg mijn iphone 5 6 nov binnen, mijn eerste iphone spannend natuurlijk
Heb zoiezo een goeie case nodig maar het lijkt me leuker als ik dr 1tje zelf kan ontwerpen. Dus mijn vraag is waar kan ik een eigen case ontwerpen? Bedankt alvast voor jullie reacties!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij kan dit op hema.nl.. Iig eigen foto, weet niet zeker of ze ook al cases voor de 5 maken.
|
|
|||
|
|||
Nee die van de 5 hebben ze niet alsnog bedankt.
|
|
|||
|
|||
ik heb de LMGTFY er maar af gelaten dus:
iPhone Hoesje | iPhone 5 Hoesje met foto | iPhone Hoesje ontwerpen enjoy! |
|
|||
|
|||
Yoursurpriseshop.nl: iPhone 5 (NL / goed)
Casemate.com: iPhone 5 Barely There Custom Case by Case-mate (USA / iets dikkere case met rubber inlay ivm dunne iPhone5, dus niet goed / tevens hoge verzendkosten) |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 november 2012 om 13:45 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hier nog een paar leuke 3D designs voor iPhone 5:
Shapeways | Search Results Je hebt over zelf ontwerpen. Bij Shapeways kun je je eigen 3D designs maken en zij zullen het voor je printen (3D dan wel). Ook interessant voor andere mensen. |
|
|||
|
|||
|
Labels |
case, iphone, ontwerpen, zelf |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waar is al een iPad 4 (back) case te koop die past bij een Smart Cover? | XIII | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 23-11-12 10:45 |
Weet iemand waar ik Poetic Atmosphere Case for Apple iPhone 5 kan kopen? | iJoris | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 26-10-12 22:07 |
Kan iemand in eigen bewoording zeggen waar jailbreak goed voor is? | Cipolini | iPad algemeen | 2 | 16-06-12 14:03 |
Zelf iphone 3gs case ontwerpen | maurice1991 | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 20-07-10 08:09 |
Waar kan ik een Iphone kopen ? | Dazzle | Archief | 4 | 24-02-08 19:26 |
|
|