Iphone mirror screenprotector, roze schijn? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb net een mirror screenprotector voor mijn iPhone 4s gekocht, probleem is dat als ik hem opzet er een roze schijn over heel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone mirror screenprotector, roze schijn?
Hallo,
Ik heb net een mirror screenprotector voor mijn iPhone 4s gekocht, probleem is dat als ik hem opzet er een roze schijn over heel het scherm is en ik vind dit superirritant! Het zal wel normaal zijn denk ik maar is er geen trukje ofzo voor dat dit weg gaat? Ik word er echt helemaal gek van haha ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het trukje is................................................ een nieuwe kopen zonder mirror look!
|
Labels |
iphone, mirror, roze schijn, screen protector |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Schijn/glow op witte oppervlakken en tekst | 3svb | iPhone algemeen | 0 | 20-09-12 15:46 |
Gele schijn over iPhone 4 scherm | backfire | iPhone algemeen | 9 | 14-01-11 15:50 |
Iemand met ervaring met de Mirror Screenprotector? | Delvenaartje | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 27-09-10 21:52 |
|
|