Pioneer HD3BT en iPhone discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb in mijn auto een Pioneer HD3 systeem zitten met aansturing en aansluiting voor een iPod. Bij mijn (vorige) iPods gaat en ging ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Pioneer HD3BT en iPhone
Hallo,
Ik heb in mijn auto een Pioneer HD3 systeem zitten met aansturing en aansluiting voor een iPod. Bij mijn (vorige) iPods gaat en ging dit ook super. Kabel in de iPod. en bedienen maar vanaf het navigatiesysteem. Helaas bij de iPhone geen resultaat. Bij aansluiting direct een melding dat er een niet ondersteunde accessoire is aangesloten en ook bij het negeren van deze melding geen iPod/iPhone gevonden door het systeem. Wie kent dit probleem en zo mogelijk een oplossing???
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Wat echter niet werkt is het telefoon adresboek naar de HD3 laden. Heb dat geprobeerd met Iphone Firmware vesies 1.0.2,1.1.1,1.1.4 en 2.0 Zal wel niet compatible zijn (en worden) |
|
|||
|
|||
Heb het gister aangesloten.. Bediening werkt wel, geluid inmiddels ook
Had eerst een verkeerde volgorde van aansluiten op de IP bus. Echter, opladen lukt nog steeds niet en de iphone meld ook dat er een niet ondersteunde accesoire is aangesltoen... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3g op een pioneer avic-d3? | weirdo25 | iPhone algemeen | 3 | 02-06-12 18:39 |
Iphone 3g aansluiten Pioneer AVH-3200DVD | Rosbeef | iPhone algemeen | 6 | 23-03-11 15:58 |
Bluetooth Iphone en pioneer | rob64 | iPhone algemeen | 2 | 23-10-09 15:12 |
probleem met iphone en pioneer radio | remykemner | iPhone algemeen | 2 | 27-08-09 21:18 |
iPhone 3G icm Pioneer CD-i200 kabel | Manfred | iPhone algemeen | 11 | 10-07-09 03:10 |
|
|