Onderdeel losgeraakt bij reparatie iPod Touch 4G. discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mede-leden, Bij het repareren van mijn iPod Touch ging alles goed, totdat ik erg lomp een onderdeel lostrok. Ik vraag me af wat de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Onderdeel losgeraakt bij reparatie iPod Touch 4G.
Beste mede-leden,
Bij het repareren van mijn iPod Touch ging alles goed, totdat ik erg lomp een onderdeel lostrok. Ik vraag me af wat de naam is van dit onderdeeltje. Beschrijving: Bij het losmaken van het LCD scherm van de iPod zelf, zie je het onderdeel: Het is helemaal links van de camera geplaatst. Bij voorbaat dank voor uw reactie! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is het kapot of los geraakt?
Volgens mij is dit de Wi-Fi kabel..... How To Remove iPod Touch 4g Screen | J Reed's tech Solutions | - YouTube Spoel ff door naar 5 min 10 daar krijg je vermoedelijk je antwoord |
Labels |
ipod, ipod touch 4, ipod touch 4g, onderdeel, touch |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod Touch 4G scherm reparatie issues | Caia | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 26-03-13 18:53 |
Bovenste gedeelte scherm iPod Touch 1G werkt niet helemaal na reparatie | noelite | iPhone algemeen | 2 | 05-06-12 18:55 |
Onderkant losgeraakt bij microfoon | iKnidreeg | iPhone algemeen | 3 | 31-07-09 00:07 |
|
|