Bovenste gedeelte scherm iPod Touch 1G werkt niet helemaal na reparatie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste luitjes, Ik heb van een vriendin een iPod Touch 1G die niet helemaal goed werkte. Scherm was gebroken en batterij was na 5 minuten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bovenste gedeelte scherm iPod Touch 1G werkt niet helemaal na reparatie
Beste luitjes,
Ik heb van een vriendin een iPod Touch 1G die niet helemaal goed werkte. Scherm was gebroken en batterij was na 5 minuten al leeg. Ik heb gister een nieuwe batterij op het pcb gesoldeerd en het werkt prima. Ook heb ik een nieuw scherm en digitizer gemonteerd. Nu heb ik echter een raar probleempje; het bovenste gedeelte van het scherm werkt niet helemaal goed. Ik kan op het bovenste gedeelte van het scherm wel ''sliden'' maar als ik een app aanraak dan gebeurt er niks. Het onderste gedeelte van het scherm werkt wel prima. Weten jullie waar dit aan ligt? Moet ik een nieuw scherm en digitizer monteren of zou het zooitje uit elkaar halen en weer in elkaar zetten ook kunnen helpen? Met vriendelijke groet, noelite |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
schopje omhoog
|
|
|||
|
|||
Als het geen software probleem is lijkt het erop dat je Digitizer niet goed is.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
HELP!! Linker gedeelte scherm werkt niet | nanninga86 | iPhone algemeen | 0 | 15-11-10 17:01 |
Gedeelte scherm werkt niet | Berwin | iPhone algemeen | 3 | 18-08-10 03:28 |
touch gedeelte scherm werkt ineens niet meer | bazz1977 | iPhone algemeen | 13 | 22-10-09 11:55 |
iPod gedeelte werkt niet correct | Endness | iPhone algemeen | 2 | 21-04-09 17:03 |
Onderste gedeelte van scherm werkt niet meer! | Jeroenj | Archief | 1 | 17-07-08 19:56 |
|
|