externe mic (dock) voor iphone discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) voorheen gebruikte ik met mijn ipod altijd een losse microfoon, bijvoorbeeld bij interviews en dergelijke. bestaat er voor de iphone ook zoiets? bijvoorbeeld een stereo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
externe mic (dock) voor iphone
voorheen gebruikte ik met mijn ipod altijd een losse microfoon, bijvoorbeeld bij interviews en dergelijke.
bestaat er voor de iphone ook zoiets? bijvoorbeeld een stereo mic die ik in de dock-connector kan klikken? waar te bestellen?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iPHone als microfoon ? Er zijn genoeg programma's die kunnen opnemen...
|
|
|||
|
|||
ja, zo'n prog heb ik ook, maar ik zoek een meer gevoelige (liefst stereo) microfoon die ik op de iphone kan aansluiten...
|
|
||||
|
||||
Ik heb in de Apple store (Hilversum) een verloopplug van Monster gekocht.
Deze past in de koptelefoonJack ingang en heeft een kabel met mic. Deze is natuurlijk bedoeld om te bellen, niet voor hifi opnames. Ik zal eens testen hoe de kwaliteit is, is natuurlijk wel handiger dan de iPhone onder de neus houden |
|
||||
|
||||
Er zal zeker een mic zijn om te gebruiken via de koptelefoonuitgang.
BV. die van de iPhone zelf.
|
||||
|
||||
Net ff voicerecorder er op gezet en getest met externe mic (monster).
Dit werkt prime en klinkt beter dan de ingebouwde mic, dit zal dus ook met standaard iPhone headset zijn. Natuurlijk is het geen HiFi CD kwaliteit, maar best om te gebruiken hoor. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Spiltter voor Mic en Headset? | Sterke-Jerke | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 12-09-10 01:48 |
Iphone mic remote gebruiken voor andere apps | Driesdk | Jailbreak apps en thema's | 1 | 11-10-09 12:35 |
(Externe) HD voor Iphone? | meef | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 05-12-08 02:35 |
|
|