Spiltter voor Mic en Headset? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bestaat er een splitter kabel, zodat je een losse Microfoon en een losse Headset aan kunt sluiten op je Iphone? Ik dacht aan dealextreme maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Spiltter voor Mic en Headset?
Bestaat er een splitter kabel, zodat je een losse Microfoon en een losse Headset aan kunt sluiten op je Iphone?
Ik dacht aan dealextreme maar kan niets vinden., |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je hebt wel van die losse splitters die je kan aansluiten op je iPhone, maar dit is volgens mij voor dat je 2 headsets kunt aansluiten..
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Een splitter heb ik niet gevonden op DX, wel dit:
DealExtreme: $2.08 3.5mm M-F Stereo Audio Extension Cable with Built-in Microphone for iPhone 2G/3G/3GS Ik heb sinds enkele dagen zo eentje en het werkt wel. de volume control is wel analoog maar wat had je verwacht voor zo'n goedkoop ding? 't zijn de microfoon en de knop die tellen. Daarmee kun je immers de ipod applicatie aansturen zonder met je phone te koop te lopen of de verradende Apple-oortjes te gebruiken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone ziet headset wel, maar mic niet..! | Joep0310 | iPhone algemeen | 5 | 13-03-11 20:36 |
Iphone mic remote gebruiken voor andere apps | Driesdk | Jailbreak apps en thema's | 1 | 11-10-09 12:35 |
externe mic (dock) voor iphone | Berik61 | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 27-05-08 13:29 |
|
|