Iphone5 lightningkabel laad aan één kant discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Als ik mijn iPhone5 wil opladen met de bijgeleverde lightning kabel, reageer het laadproces maar op één kant van de connector. Wat niet mag, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Iphone5 lightningkabel laad aan één kant
Hi,
Als ik mijn iPhone5 wil opladen met de bijgeleverde lightning kabel, reageer het laadproces maar op één kant van de connector. Wat niet mag, omdat de lightning connector zo is ontworpen dat het laadproces op beide kanten van de connector moet reageren. Nu heb ik de test uitgevoerd met twee andere kabels waar ik van weet dat ze werken, hiermee reageert de iphone5 ook maar op één kant van de connector. Iemand een idee waar het probleem ligt? Groet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Thnx voor je antwoord, wel balen. Ik heb mijn iphone 5 gejailbreakt, en apple zou het huidige exemplaar omruilen naar een nieuwe met ios 6.1.3.
|
|
|||
|
|||
Dat is best mogelijk. Met een klein beetje geluk zou je ook een exemplaar met iOS 6.1.2 of lager kunnen krijgen. Het hangt er allemaal van af wanneer het vervangende toestel geproduceerd werd.
|
|
|||
|
|||
Heb je het echt met alle kabels?
Ik heb hier ook enkele (origineel & imitatie) kabels maar die werken zoals het hoort, muv een imitatiekabel, die werkt ook maar aan 1 zijde.
|
|||
|
|||
Ik heb nu sinds een week een iPhone 5, had meteen imitatie kabeltjes gekocht (3 stuks) en na een paar dagen deden geen van allen ze niet meer. Ik heb maar de originele van Apple gekocht, je betaal je dr blauw aan, iets wat ik absurd vind, maar had geen zin om me te ergeren aan die imitatie kabels.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Volume aan de andere kant... | Supersjors | iPhone algemeen | 1 | 03-12-12 15:59 |
Speaker kapot / Maar aan een kant geluid | RivaDemey | iPhone algemeen | 15 | 15-01-11 00:54 |
|
|