//

Iphone5 lightningkabel laad aan één kant

Iphone5 lightningkabel laad aan één kant discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Als ik mijn iPhone5 wil opladen met de bijgeleverde lightning kabel, reageer het laadproces maar op één kant van de connector. Wat niet mag, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-04-13, 12:39
Beaux's schermafbeelding
Beaux Beaux is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Leiden
Berichten: 122
Lightbulb Iphone5 lightningkabel laad aan één kant

Hi,

Als ik mijn iPhone5 wil opladen met de bijgeleverde lightning kabel, reageer het laadproces maar op één kant van de connector. Wat niet mag, omdat de lightning connector zo is ontworpen dat het laadproces op beide kanten van de connector moet reageren.

Nu heb ik de test uitgevoerd met twee andere kabels waar ik van weet dat ze werken, hiermee reageert de iphone5 ook maar op één kant van de connector.

Iemand een idee waar het probleem ligt?

Groet
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-04-13, 14:08
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beaux Bekijk bericht
Iemand een idee waar het probleem ligt?
In de Lightning bus in de iPhone 5. Breng het ding maar terug naar de winkel en claim garantie.
  #3  
Oud 12-04-13, 15:12
Beaux's schermafbeelding
Beaux Beaux is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Leiden
Berichten: 122
Standaard

Thnx voor je antwoord, wel balen. Ik heb mijn iphone 5 gejailbreakt, en apple zou het huidige exemplaar omruilen naar een nieuwe met ios 6.1.3.
  #4  
Oud 12-04-13, 15:15
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beaux Bekijk bericht
Ik heb mijn iphone 5 gejailbreakt, en apple zou het huidige exemplaar omruilen naar een nieuwe met ios 6.1.3.
Dat is best mogelijk. Met een klein beetje geluk zou je ook een exemplaar met iOS 6.1.2 of lager kunnen krijgen. Het hangt er allemaal van af wanneer het vervangende toestel geproduceerd werd.
  #5  
Oud 14-04-13, 23:58
Onyx Onyx is offline
• iOS 13.1.1
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 326
Standaard

Heb je het echt met alle kabels?
Ik heb hier ook enkele (origineel & imitatie) kabels maar die werken zoals het hoort, muv een imitatiekabel, die werkt ook maar aan 1 zijde.
__________________
iPhone XI RED 128GB FW13.1.1 || iPad 2017 32GB Wi-Fi FW13.1.1
  #6  
Oud 20-04-13, 14:56
MartijnMIC MartijnMIC is offline
• iOS 8.1.3
• 8.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 8
Standaard

Ik heb nu sinds een week een iPhone 5, had meteen imitatie kabeltjes gekocht (3 stuks) en na een paar dagen deden geen van allen ze niet meer. Ik heb maar de originele van Apple gekocht, je betaal je dr blauw aan, iets wat ik absurd vind, maar had geen zin om me te ergeren aan die imitatie kabels.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Volume aan de andere kant... Supersjors iPhone algemeen 1 03-12-12 15:59
Speaker kapot / Maar aan een kant geluid RivaDemey iPhone algemeen 15 15-01-11 00:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:01.