Advies gevraagd over case met batterij/solar discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben al een tijdje op zoek naar een case met batterij functie, evt met solar. Nu kun je via dx diverse zeer goedkope ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Advies gevraagd over case met batterij/solar
Hallo,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een case met batterij functie, evt met solar. Nu kun je via dx diverse zeer goedkope case e.d. kopen, maar ik vind dat gevaarlijk ivm niet goedgekeurde (MFI) producten. Nu kwam ik na lang zoeken via kicksterter een case tegen van GoStacked. Zij hebben een case voor iPhone 4, 4S & 5. Zowel batterij als solar, en uitwisselbaar op de case. Heeft iemand een vergelijkbare case? Zo ja, wat zijn je bevindingen? Heeft iemand al ervaring met de GoStacked case? Zo ja, wat zijn je bevindingen?
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaring A-Solar PowerCase en iPad opladen gevraagd | Jazzper33 | iPad accessoires en onderdelen | 3 | 17-02-13 17:27 |
ADVIES GEVRAAGD: iPhone 3G met waterschade | Bananensoep | iPhone algemeen | 3 | 18-09-12 14:02 |
Externe Batterij; ervaringen met én zonder solar | javde | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 26-09-09 23:23 |
Advies gevraagd! | Bryant24 | Koopinformatie Nederland | 33 | 05-11-08 11:16 |
|
|